MIN FORANDRING 2013 – 2017

God kveld kjære lesere!

Er det ikke gøy å se tilbake i tid og se forandringer som er blitt gjort? Jo, jeg elsker det! Når jeg ser tilbake på året 2013, da jeg for så vidt begynte med seriøs styrketrening, og frem til i dag 2017, så må jeg si at jeg er stolt. Ja, jeg er stolt over innsatsen og utviklingen jeg har hatt.

Det som er så rart er at i 2013 var jeg fornøyd med kroppen min, mens nå forstår jeg ikke hvordan jeg kunne være fornøyd med meg selv i 2013. Så tynn og spinkel jeg var da, nesten så jeg kunne knekke jo, ingen former eller noe som helst tegn på rumpe. Men på den tiden var dette bra nok for meg og jeg synes det var fint. Jeg har brukt lang tid på å bygge opp kroppen min til slik den er i dag, og ja, kroppen er ennå i en “utviklingsfase”, om jeg får sagt det mildt. For hver mnd så forandres kroppen, litt etter litt. Og det er dette som er så bra med styrketrening, at man ser resultatet OVER tid. Ja, det finnes hjelpemidler som får man i form på 1,2,3, MEN jeg er ett levende bevis på at man kan hvis man bare vil om man gir det TID.

Fordi ja, mye handler om å bruke tiden godt. Bygge ett grunnlag for så å jobbe seg oppover. Det finnes nemlig ingen snarveier, om man skal gå den rette veien og være “clean”. Jeg har ikke oversikt over hvor mange timer på treningsstudio, svette og tårer jeg har hatt fr å oppnå det resultatet jeg har oppnådd, og JA jeg er stolt over det. Jeg er 100% ren, og har jobbet hardt for å komme der jeg er i dag. Noe jeg mener er viktig!

Jeg har i dag en sunn og veltrent kropp, som jeg er stolt over. Ja, jeg er ikke tynn og mager slik som jeg var i 2013, men jeg føler meg BEDRE med former og ikke minst rumpe!

Jeg må få gi en stor takk til “Strongbody” som har hjulpet meg med coaching i disse 3 årene, og ser frem til å fortsette å samarbeide med Strongbody. Da må jeg gi en ekstra stor takk til Gunnar Strand Jacobsen og Arve Kristoffersen , som er min Coach per dags dato, som har hjulpet meg og som fremdeles sørger for at kroppen min får utvikle seg!

Nå er det klart for å fortsette utviklingen i året 2017, og jeg gleder meg allerede til neste uke. Da skal jeg få satt opp ett nytt og utarbeidet treningsplan fra Arve Kristoffersen (@akfitness på instagram).

Er du nysgjerrig på coaching og vil DU oppnå resultater du ikke vil angre på, så ta kontakt med Arve Kristoffersen som jobber hos Strongbody.

Kontakt info:
Hjemmeside her
Facebook her
Instagram @strongbody_no
Min Coach @akfitness
Min instagram @idadir

2013                         VS               2017

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg