THE LAST OF 2016

God kveld kjære lesere!
Og GODT NYTTÅR alle sammen!

Nå er det lenge siden dere har hørt fra meg, og jeg må være ærlig å si at det har vært godt å vært litt borte fra bloggen og sosiale media. Fordi ja, det gikk 2 uker der jeg verken oppdaterte snap, instagram eller bloggen, og det var rett og slett fordi jeg trengte å koble helt av og bare ha fokus på meg og mitt.

Men nå skal jeg prøve å være litt mer aktiv igjen, fordi jeg liker som sagt å skrive til dere og derfor er bloggen ett fristed når jeg føler jeg har noe å dele med dere. Og det har jeg så og si denne gangen. Fordi ja, vi er som sagt inne i ett nytt år, året 2017. Er det ikke rart? Ett nytt år, en ny start for mange, deriblant meg selv. Det er ingen tvil om at året 2016 var kjempe fint, og jeg har fått opplevd så mye fint som jeg skal ta med meg videre i 2017. Alle minnene fra turene til Lofoten i sommer med familien, findings festival med min bestevenninne og en fantastisk Thailand tur med enda ei bestevenninne. Så ja, jeg lever godt på disse minnene, ennå!

Så ja, hva har skjedd siden sist? Jo, helgen før jul, så tok jeg og søskene mine turen opp til hytta vår på Glåmos sammen med pappa. Så det var en sikkelig koselig helg der vi fikk slappet av, ladet batteriene og bare brukt tiden sammen, som en familie! Så gikk uken før mot julehelgen veldig fort, og på 1,2,3 så var jula over. I år så feiret jeg juleaften hos mamma, sammen med min mormor og 2 brødre. I år hadde jeg bestemt meg for å kose meg 100% gjennom hele jula, og spise hva jeg selv ville, uten å tenke på kalorier. Så ja, dagene startet med egg og bacon, polarbrød med hapå -pålegg, brødskive med sjokoladepålegg og peanøttsmør, og ja, you name it. Hapå-pålgget var virkelig magisk, og jeg kan ikke huske sist jeg smakte hapå. Så ja, for meg har julen betydd god mat og familie.

I mellomjulen har det vært mange middagselskaper hos både pappa og mormor, og jeg føler jeg har spist for ett år nå, om jeg kan få sagt det mildt. Det har vært en befrielse å spise hva man ville, uten å tenke så mye. Men jeg må også få legge inn at jeg har faktisk fått til å trent nesten hver dag i jula, noe som har vært veldig godt. Jeg merker at kroppen blir veldig slapp av så fet mat og ingen mosjon. Så jeg har egentlig trent for å ikke bli syk, enkelt og greit.

2.juledag fikk jeg besøk av min bestevenninne som jeg var i Thailand med, og hun var til meg frem til 1.nyttårsdag. Den 2.juledag var vi en herlig jentegjeng samlet hos meg og hadde tidenes vors i beste selskap. Gud, som jeg elsker jentevors! Sang, dans og selfies. Sånn som vi jenter liker!  Så vi fikk både mellomjulen OG nyttårsaften, og muligheten til å gå inn i det nye året 2017 sammen. Var så heldig å bli invitert til ei god venninne av meg på middag på nyttårsaften, og vi var en fin gjeng samlet der utover kvelden, og vi fikk en fin start på året 2017 sammen. Jeg føler meg så heldig som er omringet så flotte mennesker, og gleder meg virkelig til året 2017 <3 Det må bare bli ett bra år!

Ønsker dere alle ei fin helg!



 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg