NOE Å SE FREM TIL

God kveld kjære lesere!

Det er 2.søndag i advent idag, og det betyr at julen er like rundt hjørnet. Som alltids gleder jeg meg veldig til julen, og synes dette er en veldig fin høytid. Hvorfor? Jo, rett og slett fordi man får tilbragt tid med familie og venner, som man er glad i å setter pris på! For meg har selve høytiden og tiden med familien blitt viktigere enn selve gavene de siste årene. I år har jeg og mine venninner faktisk bestemt oss for ikke å handle julegaver til hverandre, men heller dra ut å spise/gjøre noe sammen. For meg er det mye viktigere å bruke tiden min på de, enn å kjøpe en “tulleting” som de selv kunne ha kjøpt seg.

Så i år blir ting litt anderledes. Jeg er vant med massevis av gaver fra venninner, mens i år blir det så og si ingen. MEN det gjør meg ingenting, og jeg er forbredt på lite gaver så når julekvelden kommer så vet jeg hva som venter. God mat, godt selskap og julefilm, er noe jeg virkelig setter pris på! Maten er også ett høydepunkt hos meg. Jeg elsker mat, og juleaften er INGEN unntak, da skal jeg spise og spise! Gud, som jeg gleder meg til all den gode maten. Jeg skal feire juleaften hos mamma, så vi skal handle inn matvarer sammen, og det er noe jeg bare elsker. Nå høres jeg kanskje litt sinnsyk ut, men mat betyr faktisk mye (kanskje altfor mye) for meg. I julen skal vi kose oss med bade proteinvafler, havrebrød, typisk julemat, risengrynsgrøt med masse smør… Og ja, godteri!

Frem mot jul har jeg full timeplan med massevis av jobbing, gode treningsøkter og mye annet på agendaen. Håper bare tiden strekker til overalt, fordi jeg vil så gjerne gjøre så mye mer enn hva tiden har å tilby. Jeg skulle virkelig ønske at døgnet hadde flere timer, slik at jeg fikk utnyttet de enda mer! Men, nå er jeg klar for ei ny uke, og jeg skal ihvertfall gjøre mitt beste for å fylle den med positive gjøremål!

Ønsker dere alle en fin uke, og gjør det beste ut av det!
Følg meg på instagram @idadir


Bildet lånt fra google

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg