GJØR ET KUPP HOS DSMFITNESS

God kveld kjære lesere!

Denne uken har DSMfitness kjørt tilbud på en mengde med treningsklær, og blant disse tilbudene så finner dere den populære tightsen “dsmfitnesswear”, til KUN 399kr. Denne har blitt en favoritt hos meg, da den både ser bra ut og sitter behagelig på. Som jeg har nevnt for dere tidligere, så er det utrolig viktig for meg å finne tightser som er behagelig å ha på. Det verste jeg vet er stramme tightser som ikke gir deg den “frihetsfølelsen” som man ønsker når man trener mye.

Denne er høy på livet, og gir en god støtte under selve treningen. Den puster godt, også ser den jo smashing ut. Ingen hemmelighet at rosa er og blir en favoritt hos meg! Jeg er veldig opptatt av å se bra ut, også på trening, og da er det viktig med fine treningsklær, Motivasjonen øker når man føler seg fresh på trening. Så føl deg fresh du også, å bestill deg idag!
Du finner tightsen her

INFORMASJON
Facebook her
Hjemmeside her
Instagram @dsmfitness.no

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg