MIN VEKTNEDGANG SISTE 8 UKENE

God kveld kjære lesere!

Det er med ett smil om munnen at jeg skriver dette blogginnlegget. Husker dere at jeg fikk tilpasset ett nytt treningsprogram og matplan fra min coach Arve Kristoffersen for snart 2 mnd siden?  Ja, det var etter Thailand turen at jeg bestemte meg for å gå ned i vekt, og jeg har virkelig gjort mitt beste disse 8 ukene. Og med god innsats så kommer det resultater. Jeg er i ekstase over hva jeg har klart å oppnådd på kun 8 uker. Jeg har gått ned snart 5 kg, og er “overlykkelig” om det er ett ord som beskriver gleden jeg sitter igjen med.

Ukene mine har bestått av 4-5 økter, der jeg har variert med både styrkeøkter, intervaller og pulsspinn. Jeg har variert formen for cardio, da jeg synes variasjon er viktig når man skal trene. Det skal være GØY å trene, og derfor er det viktig at du finner DIN form for trening. Enten om det er styrkeøkter på treningsstudio, svømming, crossfit, fotball/håndball, you name it. Jeg har funnet min “lykke”, og det er uten tvil tunge styrkeøkter, kombinert med spinning og cardio (intervaller på tredemølle og elipsemaskin). Jeg har forresten funnet ut at jeg er en stor tilhenger av elipsemaskin. Det er utrolig hvor fort man kommer opp i puls når man bruker disse apparatene, og hvor effektivt det er!

Er det noe som motiverer meg ekstra disse dagene, så er det den nye Polar pulsklokke jeg fikk av mamma I forrige uke. I den forbindelse var jeg å testet ut makspulsen min forrige lørdag, for å fastlå rette verdier når jeg har interval treninger. SHIT, det var tungt, men så gøy! Det er 3 år siden sist jeg hadde en slik test, så det var virkelig på tide. Anbefaler alle å teste ut makspulsen sin, der du trener. Selve testen er gratis, så her er det bare å hive seg på!

Jeg personlig, elsker å følge med på pulsen min under spinning og intervalløktene mine. Motivasjonen blir ekstra stor når jeg ser at jeg ligger på 87 – 92% av makspuls. Snakk om endorfiner!!

Så, som dere kanskje ser så er treningsgleden større enn noen gang. Jeg er så motivert, at jeg skulle ønske jeg kunne trent hver dag. Det er når du begynner å se resultater at du virkelig vil fortsette og gi alt, om ikke mer! Kroppen min har forandret seg MYE på disse 8 ukene, og ALT er takket være Arve sin hjelp. Han er en fantastisk coach, som virkelig har hjulpet meg på veien til å gå ned I vekt, stramme opp, og ikke minst til å føle meg bedre med meg selv.

Om DU vil komme i form, få mer energi, gå ned I vekt eller rett og slett gjøre noe for deg selv?

Ta kontakt med Arve Kristoffersen og få satt opp ett treningsprogram / matplan.
Pris: 4500 ( trenings- og kostholdsplan, opplæring og fire ukers oppfølging)
Disse pengene er UTEN tvil verd hver eneste krone!
For du VIL se resultater, om DU følger oppsettet!

For mer informasjon:
Hjemmeside her
Facebook her
Instagram @akfitness
Mail: [email protected]

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg