SMÅ GLEDER I HVERDAGEN

God kveld kjære lesere!

Puh, som tiden flyr! Det er mandag allerede, og vi er inne i en ny uke. For min del så føles denne uken veldig avslappet, om jeg kan bruke det ordet? Ja, jeg jobber hver natt på Posten denne uken, pluss at jeg ha 2 kveldsvakter på flyplassen. Men utenom det har jeg ikke noe ekstra vakter. Så for meg blir det en nokså rolig uke. Og det sier jeg ikke neitakk til.  Personlig liker jeg at det er trykk i enkelte uker, men det er jammen meg deilig at det er rolige uker innimellom.

Uken som var gikk i ett, og i helgen hadde jeg en veldig koselig lørdagskveld med familien min. For ja, jeg inviterte pappa og søskene mine på taco, noe som var veldig koselig. Det er fort gjort at man “glemmer” litt familien i travle dager, tro det eller ei.  Hvorfor er det slik egentlig? Venner treffer man hele tiden , mens familien kan det gå uker og måneder uten at man sees. Jeg tror nok at mange (inkludert meg selv)  tror at familien “alltid” er der, og setter derfor alt annet fremfor familien. Og slik skal det ikke være. Jeg skal sørge for at jeg er mye flinkere til å besøke familien min enn hva jeg har vært tidligere. Aboslutt ett nyttårsforsett for året 2017.

Så ja, lørdagen var rolig. Dette er min 4 helg på rad nå der jeg ikke har vært “ute på byen”, og det føles så godt. Jeg har heller ingen planer om å dra ut før jeg skal på julebord med jobben 10.desember. Så det blir altså alt i alt 8 uker uten verken festing eller alkohol. Og det føles utrolig godt! Fordi fy søren, det er godt å ta livet med ro! Jeg har endelig funnet ut at lørdager er flotte kvelder der man kan sette seg ned i sofaen, under pleddet, tenne lys og se filmer/seier på nett. Det er jammen meg skummelt dette med serier, man blir jo hekta og får jo aldri lagt seg i rett tid.

Ellers så går treningen så det suser, jeg ser forandringer fra uke til uke, og det er såååå GØY! Når det gjelder matplanen min så har Arve (min coach), satt opp flere alternativer til hva jeg kan spise til middag, så nå kan jeg veklse mellom 4 ulike middager i uken! Det er bare helt fantastisk! Og en ting til.. havregrøten er tilbake i kostholdet!! Fordi JA, den har virkelig vært savnet I kostholdet mitt. Jeg har nemlig kjørt en slags “lavkarbo” diet siden sommeren, og derfor har jeg ikke kunne spist havregrøt. Men nå er den tilbake, og gleden er så stor. Denne blir frokosten min hver dag, der jeg blander I cottagecheese og proteinpulver, slik at jeg får en slags sjokoladegrøt. NAM! 

Det er utrolig hvor mye godt  (sukkerfritt) som finnes der ute, og så mange muligheter. Dere skulle bare visst alt som er mulig å få til uten sukker og med lavt kalorinnhold. Det handler om å ønske å lære om kosthold, og få en bedre innsikt i hva som er ett godt kosthold for deg og din kropp. Om du ønsker å lære mer om kosthold så anbefaler jeg deg å ta kontakt med Arve Kristoffersen for en prat.
@akfitness (på instagram), eller send han en mail på [email protected]

Ønsker alle ei fin uke!
Følg meg på instagram @idadir

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg