EN LITEN STATUSOPPDATERING

God kveld kjære lesere!

Vi er godt i gang med uka, og det føles veldig godt. For min del så har jeg ei veldig god uke som står for tur. Jeg jobber mye, men ikke sånn altfor mye, om det ga noe mening? Jeg har nattvakt hos Posten hver dag uken her, også avslutter jeg uka med jobbhelg på flyplassen. Så ja, det er fult opp med jobbing, men det er ikke doble vakter. Noe som er veldig godt! Jeg kjenner at kroppen trenger tid for å “komme” seg, og denne uken har jeg satt av mye tid til meg selv. Jeg har lagt sosiale happenings litt til sides, og prioritert søvn, gode treningsøkter og mat.

Som sagt, jeg har vært på kostholdsplan fra min coach Arve Kristoffersen (info om treningsplan/kostholdsplan finner du mer om HER)  i 1 uke og 2 dager nå. Og det føles veldig bra, faktisk! Jeg har tidligere vært på kostholdsplaner og følt meg sulten. Men ikke denne gangen! Jeg føler jeg har mye mat på planen, selv om det ikke er så altfor mange kalorier. Det vil si, at måltidene er fordelt bra med tanke på næringsinnhold og “metthetsfølelse”. Så ja, jeg går ikke rundt og er sulten!

Ellers så følger jeg treningsprogrammet Arve satte opp til punkt og prikke, og det har allerede begynt å skje ting med kroppen. Bygget litt mer muskler der jeg ønsker (rumpe og rygg), og har begynt å miste litt fett/vann fra Thailand turen jeg var på for 1 mnd siden. Vekta er ikke helt der ennå, men det kommer seg. Jeg gir det 4-6 uker, så vil jeg nok være veldig fornøyd. Ting tar tid, og det er ikke noe vits i å stresse kroppen. Jeg må bare gi den tid!

Noe som er litt uvant for meg er at jeg har begynt å sprunget intervaller. Da kjører jeg 8-16 intervaller på 20sek på, 10 sek av. Noe som funker veldig bra for meg. Det gjør at jeg kan korte ned treningsøktene mine fra 2-3 timer til 1,5 time. Noe som er supert

Ellers er det ikke mye nytt i livet mitt, men jeg lover å oppdatere dere så fort det skjer “noe stort”.
Ønsker alle en fin kveld videre!

Følg meg på instagram @idadir
Følg min coach på instagram @akfitness

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg