HELGENS HAPPENING

God kveld kjære lesere!

Det er fredag allerede, og noen har tatt helg med god samvittighet. Andre sitter på jobb ennå og venter på å ta helg. Der har du meg! For ja, jeg har ennå noen timer igjen før jeg tar helg. Og det skal bli helt fantastisk når klokken tikker 22.00, og jeg kan sette meg i bilen på vei inn til leiligheten. Jeg merker hvor mye mer jeg setter pris på helgene, nå som jeg har fri nesten hver helg (har jobbhelg hver 5 helg). Ukedagene er så travle og jeg rekker nesten ikke engang å dusje håret iløpet av uken. På farten fra morgen til kveld/natt. Så når helgen kommer, så er det godt å få brukt tiden på litt egenpleie. Da bruker jeg alltid å smøre meg inn med selvbruning fra Shadowtans på fredagskvelden, kurer og vasker håret mitt, våkner opp lørdagen brun og fin. Ordner meg en god frokost, drikker proteinkaffen min, for så å dra uthvilt på trening.

Det å våkne opp å vite at jeg ikke skal på jobb, er så utrolig god følelse. Slippe å tenke på uniform, at jeg må ordne med matpakke, at jeg må kjøre hit og dit. Så ja, helgene mine har bare blitt viktigere og viktigere for meg. Og denne helgen har jeg gledet meg veldig til. En av mine beste venninner kommer fra Hitra og skal være her I helgen. Så I morgen skal vi ut å feste sammen. Jeg har invitert en fin jentegjeng som skal samles hos meg, før vi drar på byen.

Og ja, jeg skal være EDRU! Tro det eller ei. Her inviterer jeg folk på vors, så er jeg edru selv. Rart? Jada, sånn er det. Fordi ja, jeg har bestemt meg for å prøve en “edru periode” igjen. Jeg føler at jeg har drukket nok på ei stund nå (ferien I Thailand). Dessuten trenger jeg ikke denne alkoholen for å møre meg, danse og flørte. Så nei, ingen alkohol på meg I tiden fremover. Og godt er det!

Søndagen har jeg lagt planer om å treffe ei venninne å rusle rundt I Trondheim (håper på finvær), for så å ta ei treningsøkt. Så vips, er helgen over og jobben starter på mandag. Men frem til den tid, skal jeg NYTE helgen.

Ellers må jeg si at treningen og kostholdet jeg har fått satt opp fra min coach Arve Kristoffersen. (@akfitness på instagram),  går så BRA! Er så motivert, at dere skulle bare visst! Gleder meg til hver dag jeg skal på trening, og gleder meg til å se utviklingen på 8-10 uker. So stay turned!
Har også vært så heldig å fått hjelp av verdens snilleste lillebror til å bytte til vinterdekk på bilen min. Fordi ja, det er virkelig begynt å bli glatte veier. Derfor er det viktig å få lagt om dekkene, viktig viktig! Og nei, jeg kan ikke å skifte dekk helt selv. Så derfor er jeg så takknemlig for at jeg har en lillebror som ALLTID stiller opp for meg <3 <3
(PS: Måtte selvfølgelig ta en selfie sammen med lillebror når jeg ser han så sjeldent)

Ønsker alle dere ei fin helg!
(Slenger med noen bilder fra uken som har vært)
Følg meg på instagram @idadir

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg