NÅ ER JEG TILBAKE

God kveld kjære lesere!

Husker dere at jeg nevnte for dere tidligere at jeg slet med å finne motivasjonen til å begynne å trene/spise sunt igjen?
Etter 3 uker med ferie, godsaker, is, alkohol og bare fråtse innpå med ALT jeg ville spise, så var det vanskelig å komme tilbake til rutiner. Karbonadedeig, cottage cheese, trening, proteinshaker, og ja, det fristet ikke like mye som nystekte vafler med nutella på, eller fritert banna med krem og is.  Så ja, det har vært noen tøffe uker her hjemme i Trondheim, da jeg har slitt veldig med å finne tilbake motivasjonen for å komme i form igjen. Jeg har tenkt mye, på hvordan jeg skal bli “kvitt” de 5 ekstra kiloene jeg la på meg. Om jeg orker å gjøre jobben for å komme tilbake der jeg var før jeg reiste nedover.

Det har vært hardt, men jeg kan si dere, NÅ ER JEG TILBAKE!
Motivajsonen er større enn på lenge, og dette skyldes god hjelp fra min coach Arve Kristoffersen. Han er min coach, og jobber for firmaet “Strongbody” her i Trondheim. Som jeg har vært avhengig av i snart 1 år nå. Han har hjulpet meg med både treningsplaner og kostholdsplaner, og skal ha mye av æren for at jeg har klart å oppnådd det jeg har gjort. Arve er en fantastisk coach, som tar seg tid til meg, bryr seg og som lytter på hva jeg har å si. Sammen finner vi frem til løsninger som passer meg og min hverdag, og jeg kan ikke være annet enn FORNØYD.

Ettersom jeg sliter mye med ryggplager, så er Arve utmerket for meg!
Dette er hans bakgrunn:

“Utdannet hos AFPT og NIH. International Certified IFBB Fitness Coach.
20 års erfaring med styrketrening og 7 års erfaring som fulltids-PT. 
Aktiv Men’s Physique-utøver og fitnesscoach. Faglige interesser:
Arve er spesialisert på tilrettelagt trening for å jobbe rundt smerter og plager”

Noe som er veldig viktig når man trener så mye som jeg gjør, så er det at man får tilpasset ett treningsprogram som gir minst mulig slitasje på kroppen min. Fordi ja, det er tungt å trene 5 dager I uken, og kroppen kan få “nok”. Derfor er det viktig at en med faglig kompetanse setter opp ett treningsprogram med variasjon og som unngår slitasje på ledd/muskler. Etter at jeg har brukt Arve I 1 år nå, så har jeg ikke opplevd noe til ryggsmertene som jeg hadde for 1 år tilbake. Så all ære til han for at han klarer dette, tross mine ryggplager.

Om DU vil komme i bedre form, trenger ett dytt/en ekstra motivasjon for å starte å trene igjen, kan jeg virkelig anbefale treningsprogram/kostholdsplan fra Arve Kristoffersen. Etter bare 4-6 uker vil du se en betydelig forskjell, om du følger planen som er satt opp for deg og dine mål. Tro meg, det FUNKER!

For mer informasjon:
Hjemmeside her
Facebook her
Instagram @akfitness

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg