BRUNFARGE MED GOD SAMVITTIGHET

God kveld kjære lesere!

Sommeren er over, høsten har kommet, og før vi vet ordet av det er vinteren her. Sola går ned tidlig, og det er mørkere ute. Mange føler at høsten og vinteren er en trasig tid, da man både må kle på seg, men også mister “brunfargen” man har hatt gjennom sommeren. Folk strømmer til solarium, og ligger der og griller seg. Alt føles så mye bedre om man bare har litt farge på kroppen, er det ikke slik? Eller? Jo, jeg skal ærlig innrømme at jeg føler meg bedre når jeg har litt farge på kroppen. Alt sitter liksom så mye bedre da!

For min del har jeg jo sluttet med solarium, og gått over til selvbruning fra de jeg mener er de beste på markedet, nemlig Shadowtans. Jeg har brukt disse produktene i snart 2 år nå, og er like fornøyd, om ikke mer den dag i dag. Produktene har utviklet seg gjennom disse 2 årene, og en stor pluss faktor er at disse er økologiske, ikke testet på dyr og kan brukes av gravide (nei, jeg er ikke gravid). Men det er faktisk mange selvbruninger som inneholder stoffer som ikke gravide kan benytte seg av. Derfor er det litt viktig å få frem dette budskapet!

Jeg har tidligere vært en solariumsbruker, og så og si solet meg 2-3 ganger i uken. Jeg har vært avhengig, men nå som jeg vet så mye om hva solarium gjør med både huden min, helsa mi og ikke minst at det koster mye penger, så har jeg kuttet det ut. En gang i blant kan jeg ta 20 minutter i solarium, om jeg skal noe veldig spesielt. Men da sørger jeg for å smøre ansiktet mitt med faktor 50, og legger hånduk over. Men utover det, sverger jeg til selvbruningen fra Shadowtans. Jeg bruker både sprayen og mouseen, og disse gir en gylden og mørk brunfarge. Du velger selv hvor mørk du vil ha den, med å påføre flere lag om du ønsker en mørkere brunfarge. Jeg tar som regel på 2-3 lag, også lar jeg det tørke inn på kroppen. Bruker også hårføner med kald luft for å få det til å treffe ekstra godt inn. Så legger jeg meg og sover med det i 8 timer, for så å dusje dagen derpå. Dette gjør jeg ca 2 ganger i uken for å ta vare på brunfargen. Det er også viktig å bruke peeling, slik at du får renset bort døde hudceller og for å få ett bedre grunnlag før fargen skal på.

For deg hørtes kanskje dette stressende ut, men vet du? Det tar maks 10 minutter, og VIPS, så er du brun og fin. Du sparer både penger, og tiden du bruker til/fra solariumet, og liggetiden i selve solariumet. Jeg er super fornøyd med produktene, og for ikke å snakke om hvor fin huden min har blitt etter at jeg sluttet med solarium. Fordi ja, det er skadelig for deg!

Akkurat nå kjører Shadowtans ett super tilbud, ut oktober! De gir deg 20% rabatt på alle produkter, om du bruker koden “oktober”
Spray (NÅ 239kr)  her
Mousee (NÅ 239kr) her

De gir deg også 40% rabatt hvis du kjøper 3pk med spraytan.
Før pris 1004 kr
Nå KUN 549 kr
Tilbudet finner du her

Så vil du ha en fin og mørk brunfargen, UTEN å skade huden din, spare penger og tid?
Invester i produkter NÅ.

For mer informasjon:
Nettside her
Facebook her
Instagram @shadowtansnorge

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg