OPPDATERING OG BILDER FRA THAILAND

God kveld kjære lesere!

Da er jeg tilbake på norsk jord, og har hatt 2 uforglemmelige uker i nydelige Thailand! Wow, for en tur! Hvor skal jeg starte å fortelle?

Denne turen har lenge vært planlagt og er uten tvil en tur jeg har sett veldig frem til. Jeg har hørt så mye om Thailand, og gledet meg veldig til å utforske landet på egenhånd. Vi hadde på forhånd bestemt oss for å reise litt rundt, oppleve mest mulig, men samtidig kose oss og nyte late dager på stranden. Alt I alt føler jeg at vi har fått gjort mer enn jeg trodde vi skulle gjøre iløpet av disse 2 ukene.

For denne turen hadde jeg åpnet snappen min, og det var gøy å se at så mange ville følge oss på reisen vår!

Vi har vært på alt fra båturer, sightseeing (templer, historiske bygninger) utsiktspunkter, kokosnøtt plantasje, innblikk i hvordan lokalbefolkningen bor, sett på ladyboyshow, blitt kjent med massesvis av nye folk, opplevd god mat/deserter, skybar i flotte Bangkok, drinker på stranda, kjørt scooter, beach party`er, vært på strippeshow, ja, you name it.

Som jeg nevnte for dere før jeg reiste nedover så skulle jeg legge kostholdet på hylla og bare “leve” der nede. Og vet dere? Det har jeg gjort, 100% gjennom hele turen. Det var brownies og is til lunsj, og gjerne til frokost. Det var 2-4 iser hver dag, det var drinker på stranden, det var creepes, det var burgere til frokost. Og ja, jeg har virkelig spist alt jeg har hatt lyst på. Planen var å prøve å få trent litt der nede, men vet dere? Det ble for varmt, og for lite tid. Så 2 økter, var alt jeg fikk til på 14 dager med ferie.

Men det gjør meg ingenting. Jeg var ikke der for å trene, men for å KOSE meg. Og det har jeg virkelig gjort! Selv om vekta viser nesten 6 kg for mye akkurat nå, så bryr jeg meg ikke stort. Det er høst, og vinteren kommer snart. Klærne skal på, og jeg stresser overhode ikke med vekta.

Men en ting er sikkert å visst, jeg skal tilbake til Thailand. Dette var bare starten på min ferd til Thailand, fordi FY SØREN for ett land. Og for noen fantastiske mennesker der nede! Er det noen som vet hva Service er, så er det virkelig disse menneskene. Aldri følt meg mer tatt vare på enn jeg har gjort disse 2 ukene!

Nå er det tilbake til rutiner igjen, med både jobbing, trening og norsk mat. Fordi ja, jeg har savnet norsk mat. Selv om maten har vært nydelig, så har jeg savnet karbonadedeig, cottage cheese, og proteinpulveret mitt. Nå gjelder det bare å prøve å dra ræva si på trening, og få bort litt av feriefettet. Men som sagt, jeg stresser ikke. Alt I alt, en fantastisk ferie! Bildene taler for seg <3

Følg meg på instagram @idadir

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg