REISEFEBER

God kveld kjære lesere!

Vi er midt i uken, og om akkurat 1 uke sitter jeg på flyet ned til varmere strøk, nærmere bestemt THAILAND. Jeg og ei venninne reiser nedover og blir i litt over 2 uker, for så å tilbringe noen dager i Oslo sammen. Jeg har tidligere nevnt flere ganger at jeg har spart ferien min, og nå kjenner jeg at dette er absolutt verd det. 2,5 uke ferie, WOOP WOOP. Gleder meg så sinnsykt mye til å komme meg bort, koble helt av og bare ta livet med ro.

Fordi ja, jeg skal virkelig kose meg på denne ferieturen. Jeg og venninna mi har booket hoteller med treningsstudio, men vi har begge bestemt oss for å spise hva vi vil, og ikke tenke så mye på overdrevent sunt kosthold eller kropp. Og det skal bli veldig godt for meg, en sikkelig ferie med både is, frukt, drinker ved stranden og mer til. Er det en ting jeg skal gjøre på denne turen er det å KOSE meg, uten dårlig samvittighet.

Selv om jeg har kjørt en ganske streng plan både med kosthold og trening i hele år, så ser jeg på denne ferien som en lang “cheatperiode”, der jeg får kose meg med hva jeg selv vil. Det er viktig å unne seg noe godt når man først har ferie, og det har jeg tenkt å gjøre. Ååå, nå har jeg virkelig reisefeber. Thailand, sol, strand, massasje (HVER dag), god mat, is, drinker ved stranden, oppleve ny kultur, kvalitetstid med en av mine bestevenninner. Hva kan bli bedre?

Ettersom det er så sinnsykt billig i Thailand så ser jeg for meg at dette blir en billig ferie. Selv om vi skal spise oss gode og mette, så får vi ett måltid til under 50 kroner har jeg hørt. DET er luksus det! Så jeg skal nok sørge for å spise nok der nede, ikke vær bekymret. Ellers har vi planer om å oppleve mest mulig mens vi er der. Så på vår 19 timers lange flytur nedover skal vi planlegge aktiviteter vi skal gjøre.

OG en ting til. Vi skal få oppleve “fullmoon party” på øya Koh Phangan 16.september. Noe jeg gleder meg sinnsykt mye til. Har hørt så mye bra om denne festen, så dette tror jeg bli VILT. Nå gjenstår det bare å begynne å planlegge hva man skal pakke, vaske ferdig klærne jeg skal ha med, forbedre meg så reiser vi om knappe 7 dager. Can`t wait <3

Vår reiseplan:
10 dager i Koh samui
2 dager i Koh Phangan  (fullmoon party)
2 dager i Bangkok

Følg meg på gjerne på vår tur i Thailand:
Instagram @idadir
Snapchat: idaabt

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg