TIDENES BURSDAGFEIRING

God kveld kjære lesere!

Det er søndag, og jeg sitter igjen med ei herlig uke! Virkelig, selv om uka her har vært tøff med tanke på all jobbingen, så har jeg virkelig fått utnyttet den maksimalt. Og i går, var jeg på tidenes bursdagsfeiring til ei venninne av meg, som feiret på Søstrene Karlsen her i Trondheim. Fy søren, for en stemning, for en fest og for ei dame vi feiret! Alexandra jobber til daglig på MAC her i Trondheim, og jeg er som kanskje noen vet fast kunde hos MAC. Elsker produktene deres, og Alexandra og jentene som jobber på MAC er bare FANTASTISKE!!

Mye kan sies om Alexandra, men hun er virkelig ei jente som tar vare på vennene sine, og denne festen beviser bare hvor mye hun setter pris på sine venner. Ikke alle ville organsiert en slik bursdagsfest! You go girl, Queen <3

Denne dama hadde virkelig stelt i stand en av årets beste fester, med både champagne, drinker, tequila shots, ja, you name it. Virkelig litt av en fest, som jeg føler meg veldig heldig å få vært med på. Jeg var også så heldig å få treffe mange av Alexandra sine venninner, noe som var veldig koselig. Elsker å bli kjent med nye folk, og omgås nye kretser.

Og ja, jeg drakk i går, og ikke akkurat lite heller. Fordi ja, jeg har vært veldig rolig på alkoholen siste året, men i går. DA small det, og det var så gøy! Selv om jeg har det gøy uten alkohol også, så var kvelden i går legendarisk! Uten tvil en fest jeg sent vil glemme!

Følg meg på instagram @idadir

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg