HELGA ER BOOKET

God kveld kjære lesere

Det er fredag kveld, 17 varmegrader her i Trondheim, og om underkant av 2 timer tar jeg etterlengtet helg. Det skal bli helt magisk å sette seg i bilen og kjøre hjem til leiligheten for å slenge seg på sofaen og ta livet med ro de siste timene i kveld før jeg legger meg. Skal jeg være helt ærlig så skulle jeg nok heller ha ryddet og vasket leiligheten min når jeg kommer hjem fra jobb i kveld, men vet du? Det får vente. Jeg er så sliten etter denne tøffe jobbuka, at jeg trenger å hvile. Vasken får vente til senere, hvile først!

Selv om jeg har fri i helgen, så er helgen allerede fullbooka! Tro det eller ei, timene vil fly unna på 1,2,3 og plutselig er det mandag og ny uke står for tur. Som jeg har sagt tidligere, jeg føler tiden bare FLYR. Siden sist har det ikke skjedd det store, men tenkte å dele noen bilder fra forrige ukes “happenings”. Som dere kanskje vet så har det vært knallvær her i Trondheim siste ukene, og jeg har prøvd å utnyttet den best mulig. Har fått opplevd flere fine gåområder her i Trondheim, og jeg må si at det er en fin måte å få beveget seg på ved å bruke naturen. Fordi ja, jeg ble faktisk veldig svett og sliten etter gåturer langs stiene vi gikk. Sikkelig cardiøkt ble det faktisk, noe som overrasket meg.

Ellers så spiste jeg sushi bufe for første gang i ÅR , sammen med søstra mi. Jeg ELSKER sushi, og da er alltid bufe ett sikkerstikk. Ettersom jeg lett spiser over 40 biter, ja du hørte riktig, 40 biter! Det er ikke noe problem, og vet dere hva det verste var? Etter sushibufen så dro vi innom Rema1000 og kjøpte oss dream is, oreo kjeks og sjokolademelk. Blir aldri nok mat, det var jo trossalt “cheat day”, så jeg kjørte på med alt jeg kunne. Viktig å virkelig dra den helt ut når det først er cheat day.

Ellers så er det mye job, venninekvelder og trening. Har forresten kuttet ned bittelitt på treningen, og får nok 4 økter i uken, kontra 6 økter. Noe jeg ikke stresser sånn veldig med. Jeg sa jo i starten på sommeren at jeg skulle trappe ned på treningen, og det har jeg forsåvidt gjort. Jeg vil heller prioritere tiden min på jobb, venner og det å nyte finværet vi har når det først er her. Treningen får komme i andre rekke, selv om jeg elsker å trene!

I morgen skal jeg få til ei rumpeøkt sammen med ei venninne av meg, for så å dra ut sammen med en god gjeng her i Trondheim. Og ja, jeg skal selvfølgelig være edru. MEN gøy alikevel! Søndagen har jeg “kinodate” med min bestevenninne, noe jeg RÅÅ gleder meg til <3 Så ja, helgen blir toppers, på alle mulige måter!
Ønsker alle ei SUPER helg!

Følg meg på instagram @idadir


 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg