HYGGELIG BESØK FRA OSLO

God kveld kjære lesere!

Vi er i gang med ei ny uke, som for min del er ganske hektisk. Det er fult opp med jobbing og skal jeg være ærlig så skjønner jeg ikke helt hvordan jeg skal få alt til å gå rundt. Men vet du? Jeg tar en dag om gangen, og ei vakt om gangen. Så skal jeg nok komme meg gjennom uken her. Eneste problemet er at neste uke er like ille. MEN jeg skal klare det, fordi om ikke så altfor lenge ligger jeg på stranda I Thailand i 14 dager! Reiser i starten av September, og skal nok klare å holde ut med jobbing frem til da, selv om det vil bli tungt med 60-65 timer i uken.

MEN, sett bort ifra jobbing og syting fra min side. Så vil jeg fortelle dere at jeg har hatt en super fin helg med gode folk! Jeg fikk nemlig møtt en av mine bestekompiser, som kom fra Oslo og opp til Trondheim. Det er bestandig så utrolig hyggelig å treffe på han, fordi vi er så like på så mange måter. Vi snakker om alt og ingenting, og praten bare går i ett. Av og til tror jeg at jeg deler litt for mye informasjon med han, men det virker som han takler dette (*intern humor).

På lørdagen dro vi til ett vennepar av meg, vorset litt der, og ja, jeg var edru igjen. Så dro vi på FireFine her i Trondheim og tilbringte kvelden sammen med gode folk. I helgen var det sinnsykt varmt her i Trondheim, og det var nesten litt ubehagelig å være ute blant så mye folk. Klamt og bløtt overalt, følte jeg det var. Og det hjalp sikkert ikke at jeg var edru og følte at alle svettet og at lukten satte seg overalt. MEN jeg skal ikke klage, jeg kosa meg virkelig i helgen og ville ikke vært foruten.

Faktisk så er det kun 3 uker til jeg får møtt Kenneth igjen, da jeg reiser ned til Oslo for å delta på findings festival. DA er jeg så heldig å få møte han igjen, og det gleder jeg meg utrolig mye til! Oslo er fantastisk på mange måter, og jeg bare krysser fingrene for at vi får godt vær når vi skal nedover, fordi det ville gjort helgen perfekt.

Ønsker dere alle en fin uke, og NYYT!

Følg meg på instagram @idadir

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg