KUN NOEN DAGER IGJEN NÅ

God kveld kjære lesere!

Onsdag, vi er halvveis i uken, og vet dere? Jeg går inn i min siste jobbuke før jeg tar 1 ukes ferie fra mandagen av. Jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til å ta ferie nå, fordi fy søren. Jeg har virkelig fortjent ferie og fri nå. Så mye som jeg har jobbet dette året, kan jeg ikke huske at jeg gjorde på veldig, veldig lenge.

Slik er det når jeg er singel, ingen barn og ingen kjæledyr. Da kan jeg gjøre akkurat som jeg vil, og vet dere? Jeg elsker det! Ja, jeg elsker å jobbe, styre livet mitt selv, helt 100% – bare meg selv å tenke på. Det er så godt, og jeg digger friheten jeg har.

MEN, tilbake til ferien min. Fordi ja, jeg reiser på 1 ukes ferie sammen med familien min til Lofoten. Jeg har slektninger fra USA som har kommet til Norge, og vi drar en god gjeng oppover til Lofoten nå på mandag, og blir frem til lørdagen. Det er flere år siden jeg var i Lofoten sist, så jeg gleder meg veldig til å oppleve dette sammen med søskene mine, mamma, mormor, tante og onkel fra USA og mine søskenbarn fra USA. Sikkelig famileferie, der vi skal bo på rorbu, fiske, oppleve norsk natur, for så å avslutte turen med Hurtigruta hjem til Trondheim. Jeg gleder meg sånn til å få koblet av, ladet batteriene og komme tilbake uthvilt og sterkere!

Denne uken er det fult opp, både med jobb (jobber så mye jeg kan nå før ferien, gir 120%), mye trening (treningsgleden er tilbake!), presser inn venninner, også har jeg en fotoshoot som jeg skal delta på lørdag. Derfor er det litt strengere kosthold, og med GOD hjelp fra coachen min @akfitness (instagram) så tror jeg vi holder kroppen i form frem til shooten. Jeg skal skrive mer om fotoshooten når jeg er tilbake fra ferie. Fordi dette blir GØY! Jeg skal også få med meg min bestevenninne på shooten, så dette er noe jeg ser frem til.

Nå gjenstår det bare noen dager med jobbing, så er det FRI. Da skal jeg kose meg med god mat, drikke og godt selskap.
Ønsker alle en fortsatt fin kveld.

Følg meg på instagram @idadir


 

2 kommentarer
    1. Hvor skal dere være i Lofoten? 🙂 familien tenker også en tur dit – om du hadde noen tips i farta
      Du er flott! stå på med blogginga! selv om jeg vet du har myyye å henge fingrene i ellers

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg