CLIP-ON EXTENSIONS FRA HERA

God kveld kjære lesere!

Husker dere frisør besøket jeg hadde hos HERA frisørsalong her i Trondheim for 2 uker siden? (Se innlegget her)
Her fortalte jeg dere blant annet at jeg skulle oppdatere dere på clip-on extensions jeg fikk kjøpt fra salongen. Men tror du ikke dette har gått i glemmeboken? For dere som følger meg på facebook og instagram (@idadir), så har dere sett dette bildet tidligere.
Men for dere andre, så må jeg få oppdatert dere!

For ja, for 2 uker siden gikk jeg til innkjøp av clip-on extensions. Jeg har brukt dette mye tidligere, og da i perioder der jeg har fri fra tape-on extensions (som er min favoritt nr 1). Men av og til trenger håret en pause fra tape-on extensions, og derfor er clip-on GENIALT. Dette tar du av og på, og bestemmer helt selv når du vil bruke det og ikke. Hvor smart er ikke dette?

For meg har det egentlig vært veldig deilig å gå uten til tider, og da spesielt når jeg er på spinning og svetten renner. Da er det godt å bare sette mitt orginale “korte” hår opp i en ball, uten å tenke på tape-on extensions festene som kan bli ødelagt. Også har jeg muligheten til å sette på meg langt og fint hår når jeg skal pynte meg litt ekstra. Perfekt!

Dessuten så har jeg fått kuret håret mitt sikkelig med gode hårprodukter fra HERA frisøsalong,. For ja, det er viktig å ta vare på håret sitt, ihvertfall for oss blonde. Det sliter mye på å håret å helbleke det, og derfor er det viktig med riktig pleie. og DER er HERA fantastiske. De vet hvilke produkter håret ditt trenger for å bygges opp og kommer med råd/veiledning uten å prøve å selge på deg noe ekstra.

Jeg bruker clip.on extensions i fargen #60 og i lengden 60-65 cm.
Har tidligere prøvd ulike clip-on extensions, og jeg må si at dette er det beste jeg har prøvd, kvalitete og da speiselt fargen.
Ofte har jeg opplevd at #60 er litt gult hos andre leverandører, men fra HERA er fargen #60 i en kaldere blondfarge. Noe som passer meg perfekt, ettersom jeg ønsker en kaldere blondfarge.
Pris for ett sett med clip-on extenions er 1349 kroner, og her får du MYE for pengene!

For mer informasjon:
Facebook her
Instagram: @hera_store_as

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg