FANTASTISKE DAGER I TRONDHEIM

God kveld kjære lesere!

Åååå, som jeg har savnet bloggen! Tro det eller ei, men jeg har savnet å skrive, dele med dere, oppdatere dere og ja, rett og slett fortelle dere ting. Selv om det ikke har skjedd så altfor mye i livet mitt, så synes jeg det er gøy å oppdatere dere på ting og tang, fordi jeg vet at det er flere som stikker innom og leser bloggen min i ny og ned. Noe som jeg synes er ekstra gøy er at jeg faktisk har en del faste lesere, og det er da ekstra koselig at folk kommer bort til meg på byen og sier de leser bloggen min. DA smelter hjertet mitt litt, og jeg må si jeg er veldig takknemlig for at akkurat DU leser bloggen min. Selv om at jeg ikke oppdaterer like mye som jeg gjorde for 3 år tilbake, så følger dere med på hva som skjer her inne. Og DET setter jeg stor pris på!

Det er mandag, og Trondheim har en temperatur på 23 varmegrader, HELT fantastisk! Hele helgen har det vært kanonvær, og det skal I følge værmeldingen fortsette frem til torsdagen. Sommeren har virkelig kommet til byen, uten tvil. Jeg elsker følelsen av å rusle ut i singlet og shorts, og alt føles så mye friere nå som varmen er her. Men er det ikke t ypisk at når sommeren endelig kommer så har jeg 3 ettermiddagsvakter på RAD? Da jobber jeg fra 14.00 – 22.00, så ja, får ikke akkurat utnyttet solen noe særlig. Dette føler jeg skjer hvert år. Når varmen kommer, ja da skal jobb uniformen på og jobben kaller. Neste uke har jeg fri mandag – torsdag, og DA håper jeg virkelig at finværet kommer meg til gode. Synes jeg fortjener litt sol jeg også!

I helgen hadde jeg fri, og fikk utnyttet den maksimalt med gode venner, lunsj på solsiden, spaserturer rundt Nidelva her i Trondheim, god mat og gode treningsøkter. Fikk slikket litt sol på lørdagen, men er det ikke typisk at det blir overskyet I det man legger seg ned og faktisk skal prøve å få litt brunfarge? Så ja, etter 40 minutter måtte jeg og venninna mi gi opp solingen. Og hva passet bedre med en shoppingrunde? Jeg må ærlig innrømme at jeg elsker å shoppe sammen med venninna mi, hu e bare ekspert når det gjelder shopping. Du vet den venninnen som husker alle tilbudene? Som vet hvor alle varene er plassert I butikken? Ja, akkurat ei slik venninne er jeg så heldig å ha! Du skal tro jeg fant meg mye fint på disse timene vi fikk sammen!

Ellers så kan jeg fortelle dere at jeg startet på en ny KOSTHOLDSPLAN fra min coach @akfitness som jobber i firmaet Strongbody. Jeg skal skrive ett nærmere innlegg om hvordan denne kostholdsplanen fungerer senere. Fordi JA, dere skal få oppdateringer, og dere skal få svar på hvorfor jeg skal starte på en ny kostholdsplan og hva planene er bak det.

Følg meg på instagram @idadir

Slenger med noen bilder fra helgen
<3 <3 <3 <3


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg