SÅ TAKKNEMLIG

God kveld kjære lesere!

Det er fredag, og når klokken tikker 22.00 så er jeg ferdig på jobb og har frihelg. Det føles veldig godt å vite at jeg har fri både lørdag og søndag, og kan bruke tiden min på det jeg selv ønsker å gjøre. Ingen jobb, ingen stress. Selv om jeg har lagt planer fult opp begge dagene, så føler jeg ennå at jeg er avlsappet. Helga skal jeg få brukt på gode treningsøkter med MASSE energi, tid med venner og en “hemmelig behandling” som jeg skal prøve ut på søndagen! Dere skal selvfølgelig få høre mer om hva jeg skal gjøre på søndagen, etter at jeg har vært der og fått prøvd ut denne nye behandlingen som jeg har hørt så mye om!

Uken som gikk var fantastisk, da min gode venninne Marte fra Tromsø var på besøk her, og GUD så godt det var å ha henne på besøk hos meg. Vi klikker så utrolig bra, og det er deilig å våkne opp til det nydelige fjeset ved siden av meg. Vi har virkelig brukt tiden godt, selv om jeg har jobbet litt innimellom så har vi uttnyttet tiden og fått kost oss kjempe masse sammen. For ikke å snakke om den magiske 17.mai feiringen vi hadde sammen. Det gledet meg så mye at Marte tok turen hit for å feire den sammen med meg, og jeg kan nesten ikke vente med å besøke henne I Oslo når hun flytter dit I sommer.

Ellers så har jeg hatt noen gode spinningøkter sammen med en annen god venninne av meg, nemlig navnesøstra mi Ida. Hun er en sikkelig pusher, og drar meg ofte med på spinning timer og utfordrer meg på det høyeste. Vi utfyller hverandre på så mange områder, og hun er absolutt ei venninne som får frem det beste I meg! Sammen er vi sterkere, det er sikkert og visst <3

Så, som dere ser. Det er fult fart hos meg, selv om ikke noe særlig “nytt” har skjedd. Jeg liker denne livsstilen, rutiner I hverdagen, MEN at jeg kan være spontant og bare ta ting som det kommer. Ingen drama, ingen sjalusi, bare meg og min alenetid.

Slenger med et lite bildedryss fra uken som gikk.

Følg meg på instagram @idadir


 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg