TIDENES FEIRING

God kveld kjære lesere!

Da var 17 mai over for denne gangen, og WOW for en 17 mai feiring jeg har hatt. Som jeg nevnte for dere tidligere så fikk jeg ikke opplevd den 17 mai jeg ønsket i fjor, grunnet bakrus og mye annet rot som foregikk på den tiden. Derfor hadde jeg ett så enormt ønske om å få til en god opplevelse i år, og jeg er overhode ikke skuffet, tvert imot.

Vi startet dagen med champagnefrokost til en kompis av meg, like i nabolaget egentlig. Så det passet oss perfekt i forhold til å slippe å tenke på bil parkering etc, midt i blinken! Det er ikke til å legge skjul på at parkering på 17 mai er jo utrolig vanskelig og folk parkere overalt. Men i hvert fall, det var kurvfest der alle tok med litt forskjellig mat, og JØSS så sinnsykt mye mat det var der.

Vi var en gjeng på 20 stykker som alle hadde tatt med god mat og drikke, og JA jeg hadde “cheat day”, så jeg spiste både kake, is, baguetter, pølse, og ja, alt jeg fikk lyst på. Du kan tro jeg hev innpå med alt jeg fant, når jeg endelig kunne spise hva jeg ville så gikk jeg amok. Jeg var som dere sikkert skjønte, edru på selve 17 mai. Fordi ja, jeg skal holde meg til 1 juli uten alkohol.

Etter å ha spist oss god og mett, og enkelte hadde fylt på med nok alkohol tok vi turen ned til solsiden for å fortsette feiringen. Det ble en tur  innom Fire Fine og Søstrene Karlsen som er to flotte utesteder her i Trondheim. Det var fult med folk overalt, og mye liv. Selve feiringen ble avsluttet like før 23.00 for min del, da jeg skulle på nattjobb. Noe som føltes veldig greit! Jeg hadde en fantastisk kveld med gode venner, og kan ikke huske sist jeg la ut så mye på snap story som jeg gjorde på 17mai. Så til dere som følger meg på snap: I`m sorry! MEN det var SÅÅÅ gøy, hele kvelden!

Håper alle fikk en fin 17 mai feiring, og sitter igjen med like gode minner fra dagen som meg.

Følg meg på instagram @idadir

 

2 kommentarer
    1. Så fine bilder 😀 Jeg hadde også en fin 17.mai i fjor, med lite alkohol, men hadde drukket 4 dager på rad så var litt sliten. Greit å kunne huske 17.mai inn i mellom og 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg