NO PAIN, NO GAIN

God kveld kjære lesere!

Det er fredag, og jeg må si jeg virkelig gleder meg til klokken passerer 22.00. DA er jeg ferdig på jobb, etter ei hektisk jobbuke med altfor mye på timeplanen. Etter klokken 22.00 tar jeg fri frem til onsdag, og JA – jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til fri. I helgen er det fult opp med både trening, venninnekvelder og god mat i vente. Perfekt? Ja, så og si. OG mandag, da kommer jenta mi fra Tromsø som jeg nevnte for dere tidligere. Så da blir det fult opp hele neste uke. Åååå, elsker slike dager/uker der jeg får fylt det opp med kvalitetstid med folk jeg er glade i og bryr meg om.

Så over til noe som gleder meg veldig, nemlig treningen min og framgangen. Jeg har den siste måneden hatt noen fantastiske økter, og jeg både ser og føler meg veldig mye bedre enn hva jeg har gjort på veldig, veldig lenge! Jeg trener hardere enn jeg har gjort på lenge, og jeg utfordrer meg selv på mange matter. Det siste halvåret har jeg vært på pulsspinn timer 2-3 dager i uken, og jeg STOR TRIVES. Herremin for en opplevelse å sitte på den sykkelen og gi ALT. Denne uken utfordret jeg meg selv nok en gang, og meldte meg på Spinn 60. Som var BEINTØFT, men såååå verd det. Så ja, treningsgleden er større enn noensinne i disse dager.

Når treningsgleden er såpass stor som den er nå, så er det ekstra gøy med nye treningssklær. Hva passer bedre enn ny tights og t skjorte fra Fitnessbody sine nettsier? T skjorten er bare så fantastisk, med sitatet “No pain, no gain”. Det er så sant, helt sant! Det blir ikke muskler om man ikke oppelver smerte, og man må faktisk presse seg for å oppnå gode resulateter. Så denne skjorten, er super duper! Tigthsen er også helt fantastisk! Den er høy I livet, og gir god støtte under treningen.

Tigthsen finner du HER til kun 199kr

Følg Fitnessbody på instagram for flere nyheter/tilbud @fitnessbody.no
Følg meg på instagram @idadir


 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg