JEG FØLER MEG SÅ HELDIG

God kveld kjære lesere!

Det er fredag, 17 varmegrader her i Trondheim, OG ja jeg har jobbhelg. Sånn kan det gå. Men jeg skal ikke klage, fordi jeg er faktisk heldig som har en jobb å gå til. Jeg er også veldig heldig som kun har jobbhelg hver 5 uke hos Avinor på flylpassen, og denne uken var det min tur å ha jobbhelg. Det føles bestandig kjedelig å måtte jobbe når du ser alle gleder seg til “varmebølgen” som kommer til Trondheim nå I helgen, med varmegrader fra 15 – 18 grader, og sol. Men jeg må bare tenke at sommeren har såvidt begynt og at jeg har MYE å se frem til I sommer. Det kommer en tid for alt, også for mitt tilfelle. Jeg får nok oppleve solen… etterhvert!

Foruten om jobbing denne helgen så skjer det ikke stort mer. Jobbhelgene mine er ganske tøffe da jeg jobber fredag 14-22, lørdag 09 – 15.30, og søndag 11 – 21.30. Men jeg skal få inn ei beinøkt I morgen rett etter jobb, også er jeg invitert på jentekveld til min bestevenninne. Synes det er greit å få presset inn litt sosialt selv om jobbhelgen er ganske tøff, for jeg er nok litt for avhengig av å være med vennene mine. Så ja, kanskje jeg skulle ha holdt meg rolig I sofaen på lørdagen, men det er bare ikke meg å være “rolig”. Det skal gjerne skje noe 24 timer i døgnet hos meg, og ja, jeg skulle ønsket det fantes flere timer i døgnet, rett og slett fordi det er så mye mer jeg vil gjøre – hver dag!

Så ønsker jeg alle som har fri denne helgen om å NYTE finværet vi har! Dra ut med venner, grill i parken, gå deg en tur i marka, ta med hundene ut på tur, eller bare bruk tiden i solen og NYT. Det er så viktig å utnytte alle fridager, livet er fort kort til å ikke leve det fult ut.

FORRESTEN, er det rart jeg elsker arbeidsplassen min? Har helt glemt å fortelle dere om hva mine flotte kollegaer gjorde for meg dagen jeg hadde bursdag (13.april). Jeg hadde senvakt, og kom på jobb til både ballonger, gaver, prinsessekrone og mange varme klemmer. Jeg ble helt rørt over hva disse menneskene gjør for meg. Kan uten tvil si at disse menneskene har blitt som en familie for meg. Har jobbet I Avinor I 8 år nå, og føler derfor et veldig nært bånd til disse flotte damene. Jeg var 18 år da jeg begynte å jobbe her, og nå er jeg 26 år, så de har vært med på hele min oppvekst om du kan si det slik. Umulig å ikke bli glad i menneskene jeg jobber med! <3

Ha en super fin helg alle sammen!

Følg meg på instagram @idadir

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg