BRASILIANSK VOKSING

God kveld kjære lesere!

Nå er det jammen ikke lenge igjen til sommeren dere, og i år, som i fjor har jeg gjort mine forberedelser. I fjor var første gangen jeg prøvde brasiliansk voksing, og jaggu for en flott ting dette er. Hvorfor oppdaget jeg ikke dette før jeg var i en alder av 25 år? I hvert fall, forrige uke tok jeg igjen turen hos Stjørdal Negldesign, der dyktige Vibeke jobber. Jeg gjør alt av voksing hos henne, og she is the number ONE.

Meeen, tilbake til brasiliansk voksing. Jeg husker godt følelsen jeg hadde da jeg skulle gjennomføre min første “behandling”. Som jeg gruvet meg, hva om det er vondt? Skal hun virkelig se meg nedentil? Fordi ja, dette er et spørsmål jeg vet mange unge jenter stiller seg før de skal ta brasiliansk (inkludert meg selv), men for de som vokser så er dette kun en jobb, og det er så naturlig for de. Husk; de gjør dette HVER dag! Og jeg kan love deg at den “ubehagelige” følelsen forsvinner etter 2-3 minutter. Så ikke tenk så mye, bare hiv deg ut i det og har du først gjort det en gang så er det 100 ganger lettere neste gang, og neste gang etter det igjen. Lover deg!

Andre spørsmål som surret rundt i hodet mitt var; Hva om noe galt skal skje, vil jeg blød? Ja, jeg hadde 1000 spørsmål på en og samme tid. Jeg måtte bare bestemme meg for å legge vekk alt av tanker og bare “Go with the flow”, som det så fint blir kalt. Jeg ga F, og bare gjennomførte det. Og ja, første gangen er verst fordi da er hårene ekstra stive og harde. Men etter du har gjort det en del ganger så blir det bare mindre og mindre hår, og hårene blir mykere og mykere.

Det anbefales å vente 3-4 uker mellom hver gang du vokser, og med tiden så vil hårene forsvinne mer og mer. Dette synes jeg er helt fantastisk, fordi er det noe jeg virkelig misliker så er det hår på kroppen. Jeg har tidligere vokset både legger og armhuler, men sluttet med dette da vinteren kom og jeg ikke skulle “vise meg frem”, slik som på sommeren. Men vurdere å starte opp med det igjen også, fordi JØSS hårene kommer jo så sakte ut når de vokser.

Jeg kan på det sterkeste anbefale dere som ønsker en “lettere” sommer om å ta brasiliansk voksing, fordi JAAAA det er verdt det. En god investering nå mot sommeren, og jeg kan love deg at du vil ikke angre!

Pris:
Første gang: 650kr
Påfølgende behandling: 570kr

For timebestilling ring 48 34 65 50, og spør etter Vibeke for voksing eller Trude Lockert for negler
For mer informasjon/priser besøk nettsiden deres HER

Følg meg på instagran @idadir

 

 

2 kommentarer
    1. Ja, det er virkelig å anbefale! 🙂 Gikk fast i 2 år, men så begynte nuppene å komme og eg slutta før det evt skulle bli arr.. Veldig kjedelig, så vurderer å starte igjen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg