FØLER JEG MEG BEDRE, PRESTERER JEG BEDRE

God kveld kjære lesere!

Er det noe som virkelig motiverer meg når det gjelder trening, så er det nye treningsklær! Er dere ikke enig I at dette er motivasjon I seg selv? Jeg skal ærlig innrømme at jeg liker å se bra ut på treningsstudio, hvem gjør ikke? Føler jeg meg bra, så presterer jeg bedre, sånn er det bare. Og nei, om du tror jeg er på treningstudio 6 dager I uken KUN for “å se bra” ut så tar du feil. Ikke misforstå meg når jeg sier at jeg liker å ta meg bra ut på trening. Jeg trener selvfølgelig tungt når jeg først er på trening og gir 110%, og det tror jeg alle som kjenner meg vet at jeg gjør. Det er bare at freshe treningsklær gir meg et ekstra KICK og jeg presterer bedre med nye treningssklær. Ferdig snakket, punktum.

Det er ikke bare viktig for meg å se bra ut med fine treningsklær, men komforten er like viktig, om ikke viktigere! Ettersom jeg trener såpass mye som jeg gjør, og har såpass lange økter så er jeg avhengig av treningssklær som sitter bra og som puster bra under øktene. Den siste tiden har jeg fått sansen for å trene med genser, rett og slett fordi jeg liker å bli god og varm. For så å ta den av meg når jeg er ferdig oppvarmet. Dette har fungert veldig bra for meg, fordi det er viktig at kroppen er varm og god når jeg skal trene tung styrke.

Jeg har flere gode treningsgensere, men må nok si at denne er en av mine absolutt favoritt gensere. Selve fargen på den er jo bare helt nydelig. Etter at jeg fikk en kaldere blondfarge så synes jeg lilla kler meg mye bedre enn tidligere. Denne genseren er også helt fantastisk på stoffet, og den puster godt. Noe som er veldig viktig for meg. Og prisen er heller ikke noe å klage på, KUN 199kr fra fitnessbody.no.
Du finner denne genseren her.

Var ikke genseren nydelig?

Instagram:
For flere tilbud/nyheter følg @fitnessbody
Følg meg på @idadir
 


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg