BRUNFARGE TIL SOMMEREN? – MEGA TILBUD

God kveld kjære lesere!

Det er ingen hemmelighet at sommeren nærmer seg med stormskritt, og folk begynner allerede nå å forbereder seg på brunfargen. Selv om vi bare er I april, så ser jeg ofte folk strømme inn og ut av solstudio I håp om å få fargen på plass til sommeren starter. Som jeg har nevnt for dere mange ganger, så har jeg jo kuttet drastisk ned på solariumsbruken, og denne sommeren er ingen unntak.

Jeg skal ikke si at jeg ikke skal ta solarium før sommeren, fordi da lyver jeg. I stede for å ta solarium 2-3 ganger I uken, så holder jeg jeg meg til 2 ganger I måneden, og bruker heller selvbruning fra shadowtans. Da sparer jeg bade penger og tid, og ikke minst sparer jeg huden min for solskader. Dette er det beste ved å bruke selvbruning, synes jeg! Huden min har aldri sett bedre ut, og jeg kan “leve” lengre med huden min nå som den ikke blir utsatt for konstant solstråler.

Jeg har fått mye skryt den siste tiden, både til hverdags og til fest om hvor fin brunfargen min nå er. Og derfor vil jeg informere dere om tilbudet shadowtans kjører på sin beste selvbruningsspray. Denne sprayen gir deg en mørk og fin brunfarge, som varer opptil 7 dager. For ett bedre resultat så anbefaler jeg å bruke en skrubb (finner du her), da fjerner du døde hudceller og får en finere og jevnere brunfarge som varer lengre.

Mega Tilbud
Sunless Tanning Mist 170ml Kun 199,- –> her
Sunless Tanning Mist 85ml kun 149,- –> her
Gratis Frakt!
Tilbudet gjelder ut Mai.

Følg shadowtans på instagram @shadowtansnorge (for flere gode tilbud/nyheter/bilder)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg