MITT FRISTED

God kveld kjære lesere!

Som dere har lagt merke til så er jeg virkelig i “skrivemodus” denne uka, med hele 3 bloddinnlegg. Wow! Men ja, jeg har nok bestemt meg for å bare være en “hobby” blogger, som blogger når jeg selv føler for det, og ikke blogge fordi alle andre vil det. Rett og slett fordi det krever for mye og jeg har ikke tid eller overskudd til det. Så dette får være et fristed der jeg deler litt av livet mitt med dere.

Så ja, hva har skjedd den siste tiden? Er det noe nytt i året 2016? Svaret er: Egentlig ikke!

Vi er godt ute I 2016 og det føles veldig bra, for min del. Dagene mine er ikke så veldig spennende, og jeg har ikke så altfor mye å fortelle egentlig. Dagene går med til MYE jobbing, mye trening, tid med venner/familie og ja, that’s it. Jeg har også tilbringt litt tid på hytta vår på Røros, noe som har vært helt fantastisk. Det er så utrolig godt å ha et fristed å rømme til når man føler man bare vil slappe helt av og ta livet med ro.

Og en ting til.. Jeg har nye mål for året 2016:
Jeg har bestemt meg for å ha alkoholfrie måneder frem til bursdagen min 13.april. Grunnen til dette skyldes egentlig at jeg ønsker å se hva jeg kan oppnå med all treningen og riktig kosthold. Og da må drikkingen slutte. For ja, det har vært mye fyll siden sommeren I fjor, og derfor bestemte jeg meg for å legge det på hylla og heller ha fokus på trening/kosthold I 4 mnd frem I tid. Hitill er det 6 uker siden sist jeg rørte alkohol, og det føles FANTASTISK.

Kroppen og jeg spiller virkelig på lag disse tider, og jeg gleder meg til å se hva som skjer frem til april. I tillegg til alt så planlegger jeg og en vennegjeng sydentur til sommeren, noe jeg gleder meg noe sinnsykt til. Ja, jeg vet det er lenge til, men det er lov til å glede seg fordi.

Nå ser jeg frem til ei helg der jeg skal feire morsdag med verdens beste familie. Vi skal se kinofilmen “Birkebeinerne” som har premiere I morgen, for så å dra opp til min kjære mormor og spise en bedre middag. Åååå, familietid er så utrolig koselig! <3

Ønsker alle ei fortsatt fin uke!

Følg meg gjerne på instagram @idadir


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg