KVELDEN FØR KVELDEN

God kveld kjære lesere!

Det er dagen før selveste dagen. Nemlig lillejuleaften!
Og hvor befinner jeg meg? Jo jeg er på jobb.Men vet du? Det gjør meg faktisk ingenting. Jeg liker meg på jobb, og for meg så har ikke lillejuleaften så stor betydning. Planen er å jobbe frem til 22.00 I kveld, for så å dra rett på posten og jobbe der fra 00.00 – 07.00 I morgen tidlig. For ja, så å jobbe igjen på flyplassen i morgen fra 09.00 – 12.00. Men SÅ er det julekveld! Og det skal bli magisk.

Selv om jeg skal jobbe både natt til juleaften og formiddagen, så skal jeg alikevel få koset meg. Mamma har ordnet med julestrømpe til meg, så denne skal jeg ha med meg på jobben I morgen, sammen med nisselua som jeg skal tre på meg I morgen. Det høres kanskje trist ut å sitte på flyplassen å jobbe I morgen, men vet du? Det går overraskende bra. Jeg har TV, der jeg kan få med meg den berømte “tre nøtter til askepott”, og som sagt, så har jeg julestrømpen min.

Jeg skal ærlig innrømme at jeg følte meg overhode ikke klar for julekvelden før I går kveld klokken 23.00. Da var både vipper og negler ordnet, og jeg kunne senke skuldrene. Vippene mine legger jeg hos Delaram (delieyelashes på instagram), og neglene er ordnet av Trude Lockert (trudelockert) som jobber på Stjørdal Negledesign. NÅ føler jeg meg både vippefin og neglefin før selveste julekvelden. Det er rat dette, hvor mye slike små detaljer utgjør og hva det gjør med “helhetsfølelsen” man får.

SÅ nå gjengstår noen timer jobbing, og 12.00 I morgen har jeg mini juleferie. Og vet dere hva? Jeg reiser bort I mellomjula. Hvor skal jeg? Det får dere vite senere 🙂 stay turned!

Ønsker alle GOD JUL.
Ta vare på hverandre nå I jula, og kos dere med god samvittighet. <3
..det skal ihvertfall jeg gjøre.
Dietten er lagt på hylla, fordi denne jula skal jeg virkelig kose meg med alt som finnes av godsaker.

Følg meg på instagram @idadir


2 kommentarer
    1. Hei fine deg 🙂 Jeg ønsker bare å fortelle deg at jeg elsker bloggen og synes du skriver veldig gode og meningsfylle innlegg, det er nemlig ikke alle som gjør det! Så tommel opp til deg. Håper du får en fin jul sammen med venner og familie, for det fortjener du virkelig! Og helt til slutt vil jeg ønske deg et godt nytt år, så gleder jeg meg til å følge deg gjennom 2016 også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg