GIRLY NAILS

God kveld kjære lesere!

Da var det klart for å fikse neglene sine igjen, fordi på mandag reiser jeg jo til LONDON… Og hva passer vell bedre med et besøk hos Trude Lockert som jobber på Stjørdal negldesign? Nå er det igjen gått snart 5 uker siden jeg sist fikk ordnet neglene mine, så da var det virkelig på tide med en oppfriskning. Det er bestandig like hyggelig å komme på besøk hos Trude, fordi hun er rett og slett ei veldig koselig jente å ha med å gjøre. Praten går I ett, og på 1,2,3 er vi ferdige og jeg går derfra med nydelige negler.

Denne gangen hadde Trude fått inn nye knæsj farger, blant annet ROSA. Så dette matte vi virkelig prøve oss på! Jeg er som alltid åpen for nye farger, og også denne gangen. Rosa og glitter, “its just SO me”:

Om du er interresert i nye negler, se her for mer informasjon og priser.

Hva synes du om neglene?

Følg Trude på instagram “trudelockert” for inspriasjon!

Behandlingen er sponset

11 kommentarer

Siste innlegg