WINTER GLOW

God kveld kjære lesere!

Nå som høsten/vinteren nærmere seg så kommer det bestandig nye høst/vinter farger, og det er da spesielt morro å teste ut noe nytt. Jeg skal ærlig innrømme at jeg er Ganske “åpen” når det gjelder fargevalg på mine negler. Jeg liker å teste ut nye farger, rett og slett fordi det er GØY. Mange er veldig skeptiske til å prøve ut noe nytt, og går for fransk manikyr, men dette synes jeg rett og slett er litt kjedelig. Når sommeren er her så er det veldig fint, men ellers så liker jeg noe nytt.

Så denne gangen var jeg innom flinkeste Trude Lockert på Negldesign, og fikk ordnet neglene mine. Vi fikk for fargen “Winter glow”, og pyntet med sølvsteiner. Åååå, jeg elsker resultatet. Se så søte de er da!? Absolutt “my thing”, om jeg kan få sagt det.

Om du er interresert i nye negler, se her for mer informasjon og priser.

Hva synes du om neglene?

Følg Trude på instagram “trudelockert” for inspriasjon!

Sponset behandling

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg