UPDATE ME

God kveld kjære lesere!

Wow, snart 10 dager siden forrige blogginnlegg, som egentlig føltes som I går. Så utrolig fort tiden egentlig går når man har fulle dager med jobb, trening og venner/familie. Jeg skal ikke lyve for dere å si at jeg ikke har hatt 15 minutter til å skrive ett blogginnlegg, men jeg har rett og slett ikke prioritert tiden min på bloggen siste dagene. Når livet mitt er fylt med så mye annet som tar mye plass så blir det mindre tid til “Ida ting” om dere forstår meg rett.

MEN, nå skal jeg ihvertfall oppdatere dere. Ikke at det har skjedd så utrolig mye spennende I livet mitt de siste 10 dagene, fordi det har det I bunn og grunn ikke. Men litt har jo skjedd. Jeg har faktisk tatt et stort steg og farget håret mitt (!!!) Jeg skal ett siste besøk hos frisøren på onsdagen nå og blir å legge ut bilder av resultatet mot helgen. Så dette blir spennende, både å se og høre hva dere synes om håret mitt.

Ellers så har jeg jobbet veldig mye I begge mine jobber, doble vakter (14.00 – 22.00, og 01.00 – 06.00), så du kan kanskje forstå hvorfor bloggen har blitt nedprioritert? I tillegg har jeg fått til 6 treningsøkter I uka, samtidig som jeg har fått presset inn venninnebesøk, kaffe besøk, sushi kveld og litt festligheter. Noen ganger skulle jeg virkelig ønske at døgnet hadde flere timer. Er du ikke enig?

Nå går jeg ei flott helg imøte der ei god venninne kommer ned fra Tromsø for å bo hos meg, og det gleder jeg meg utrolig mye til. I tillegg skal jeg på Halloween fest med ny-jobben min, noe jeg også ser veldig frem til. Er gøy å bli kjent med kollegaer utenom jobb også.

Så nå star det igjen 7 vakter denne uken (ja, litt dobbelt her) så tar jeg helg på lørdag og det gleder jeg meg noe vanvittig til.

Følg meg gjerne på instagram “idadir”


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg