VIPPESTATUS ETTER 2 UKER

God kveld kjære lesere!

Nå er det 2 uker siden jeg var og fylte på vippene mine hos flinkeste @delieyelashes (instagram) som holder til her I Trondheim. Og vet du? De holer seg jammen meg fint! Bare se på vippene mine da. Gosh, sier jeg bare!

Som jeg har nevnt tidligere for dere så får jeg lagt volumvipper (3D-6D) I lengden 12-15 mm, og jeg er veldig fornøyd med lengden og type vippextensions. Jeg liker at det vises litt, og derfor passer disse vippene meg utmerket.

Det er naturlig at vippene faller av etterhvert som ukene går, men jeg må si jeg er veldig positivt overrasket over hvor lenge disse vippene sitter. Om dere ser på bildene nedenfor så er disse vippene 2 uker gamle, og det skulle man jammen ikke tro? Jeg broker ikke mascara på de, og sørger alltid for å børste de morgen og kveld for å beholde de lengst mulig.

Prisen for nytt sett er KUN 900kr, og for påfyll 700kr, billigere får du det ikke!

Ønsker du slike vipper?

Ta kontakt med henne på instagram @delieyelashes

Sponset behandling

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg