ENJOY THE LITTLE THINGS

God kveld kjære lesere!

Når sant skal sies så er jeg ikke akkurat personen som har vært så glad I å bruke naturen. Jeg har egentlig hele livet prøvd å unngå å gå turer I fjell og mark, og heller brukt treningsstudio for å få utløp for cardio treningen min. MEN den siste tiden har jeg funnet ut at naturen kan faktisk være fantastisk! Jeg har tidligere I høst nå hatt flere flotte gåturer sammen med noen venninner, og nei det kan ikke sammenlignes som en svett cardiotime på tredemølla, MEN disse turene gir meg så utrolig mye mer. Både frisk luft, morsjon men ikke minst et bedre vennskap med mine venninner.

Jeg synes det er en flott måte å bli bedre kjent på, å gå disse turene som vi gjør. Rett og slett fordi vi legger fra oss telefonene I lommen, og der blir de til vi har kommet tilbake. Ingen facebook, instagram, twitter eller snap. BORTSETT fra når vi prøver å ta 1000 selfies av oss selv og aldri blir fonøyd med lyset! Men ja, dere skjønner kanskje? Hvor mye mer tid man faktisk får til hverandre når man går og går, prater og prater. Er man hjemme hos noen så er det let at telefonen ligger vedsiden av oss 24/7.

Herregud, det er litt merkelig at dette egentlig kommer fra meg. Som faktisk er veldig opptatt av sosiale medier. Men jeg merker at DET er faktisk utrolig godt å koble litt av og bare bruke tiden på folk som gjør deg glad og som gir deg noe mer enn alle “likes” og oppmerksomheten du får via sosiale medier.

Så legg fra deg telefonen neste gang du skal ha en sikkelig venninnekveld. SÅNN, dagens kloke ord!

Følg meg gjerne på instagram “idadir”

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg