ENDELIG ER DEN TILBAKE!

God kveld kjære lesere!

Husker dere blogginnlegget jeg skrev for snart 3 uker siden?(her). Angående min mangel på motivasjon når det gjaldt trening? Jo, nå skal dere høre. DEN motivasjonen er tilbake, og det føles helt fantastisk. Jeg skjønner ikke hva som gikk av meg den ene måneden jeg ikke trente etter ferine, fordi jeg har virkelig savnet det. Det var og ER livet mitt. Jeg har aldri følt meg så slapp og “syk” som jeg følte meg I den perioden jeg ikke trente. Jeg kjente ikke meg selv igjen, jeg kunne sove hele dagen, og ENNÅ være trøtt.

Nå som treningen endelig er på plass igjen har jeg så sinnsykt mye mer energi og glede I livet. Denne uken har jeg utrolig mye jobbing foran meg, der jeg skal jobbe 7 vakter på 4 dager (fordelt på 2 jobber), så jeg vet at det vil bli mindre tid til trening, MEN det skal alikevel ikke hinder meg I å få trent når jeg har muligheten igjen. Jeg får heller passé godt på å få nok søvn og riktig mat de dagene jeg ikke får trent pga jobbing.

For deg som sliter med motviasjon til å starte å trene igjen etter ferien, så vil jeg bare anbefale deg/dere å tenke på hvordan kroppen OG ikke minst hodet deres har forandret seg. Har du lagt merke til endringer I oppførsel? Er du oftere trøtt og sliten? DET skyldes nok at du ikke får trent slik som du er vant med. Trust me, treningen VIL hjelpe deg tilbake I livet med energi og overskudd.

Følg meg gjerne på instagram “idadir”

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg