GIRLS JUST WANNA HAVE FUN

God kveld kjære lesere!

I Helga hadde en kompis av meg bursdag, som selvfølgelig skulle feires med stor fest. Vi var en stor vennegjeng som ble samlet, og etterhvert dro vi på ett av Trondheim`s nyeste utesteder, “Fire Fine”, som ligger ved solsiden her I byen. Jeg hadde aldri vært der før, så jeg visste ikke helt hva jeg forventet meg egentlig. Det eneste jeg visste var at det var 25 årsgrense, noe jeg synes er veldig greit. Slipper man ofte å møte på så unge folk. Nå som jeg er 25 år så er det ikke like kult å henge med smågutter på 20 år.

Når sant skal sies så er det en evighet siden sist jeg drakk alcohol, mye pga jobbing og trening, så derfor var det EKSTRA gøy å dra ut I Helga. Det ble mye drikke, egentlig for mye drikke innabords, men det var uten tvil en morsom kveld med gode venner. Praten gikk I ett hele kvelden, og vi glemte nesten å drikke mellom all pratingen. Plutselig ble klokken 23.00 og taxien var her. Jøss, skal si det var god stemming denne kvelden!

Det som er litt “skummelt” med å dra på slike bursdager/byen, er at man fort blir avhengig av å fortsette å feste. Har man først fått sansen for utelivet, så er det let å fortsette helg etter helg, og dette er ikke en livsstil jeg vil ha. Derfor så har jeg bestemt meg for å ta det rolig til Helga som kommer, nettopp slik at dette IKKE blir min livsstil. Trening, jobb og koselige kvelder med venner holder I massevis. Men selvfølgelig, skjer det noe spesielt så er jeg ikke den som sier nei til en god fest heller. Men ikke hver helg, ikke aktuelt.

Er du som meg og liker å ta deg en god fest når det er en spesiell anledning?

Følg meg gjerne på instagram “idadir”


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg