CHALLENGES YOURSELF

God kveld kjære lesere!

Nå har jeg allerede hatt 3 arbeidsdager I min nye jobb hos Posten her I Trondheim. Og jøss, jeg har glemt hvor skremmende det faktisk er å være “ny” I en jobb. Jeg har som sagt vært I fast jobb(er)  I snart 6 år, så for meg å starte med noe nytt var veldig, veldig rart. Jeg er vant til faste rutiner, der jeg vet og kjenner til ALT. Så å gå til noe jeg overhode ikke har kontroll på eller kjenner til er veldig skremmende.

Nå skal det sies at jeg har kun hatt 2 dager I min nye jobb, og at ting etterhvert vil falle på plass med tiden, men det er bare den tanken om å være ny og ja, alt på en gang. Som person er jeg en som liker å kjenne til alt og være den som faktisk kan alt, så det føles som å være på skolebenken igjen. Nå høres jeg kanskje litt negative ut, men for all del, det er jeg ikke. Jeg bare prøver å presiere at jeg er ikke vant til å være I ny I en jobb.

Nå kan jeg tenke meg til alle som har hatt opplæring hos meg, hvor skummelt det faktisk er å være ny. Så ja, mine 2 arbeidsdager er over, og jeg har ennå 2 dager med opplæring denne uken/helgen. For dere som ikke vet hva jeg skal jobbe med, så er det brevsortering. Sitte på kontor og sortere brev på gateadresser/postnummer og legge inn på et slags datasystem. Det er også natt jeg jobber, så jeg er veldig takknemlig for. Natt er uten tvil en herlig arbeidstid, og for ikke å snake om betalingen!

Så nå gjelder det bare å holde focus fremover, og fortsette med opplærlingen og VIPS så vil jeg nok føle at jeg mestrer jobben!

Synes du det er skummelt å være “ny” I en jobb/skole?

Følg meg gjerne på instagram “idadir” 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg