SPANIA NEXT

God kveld kjære lesere!

Puuuh, NÅ sitter jeg godt plantet i sofaen etter en hektisk dag med full rulle fra jeg våknet til jeg endelig har satt meg i soafen for å dele dette blogginnlegget med dere. I morgen er dagen.. Dagen da jeg ENDELIG (les endelig!!) skal ta en etterlengtet ferie.. I morgen 06.00 sitter jeg og 5 andre på flyet nedover til Alicante for å tilbringe 10 dager i vakre Torreveija. Jannicke og Ronny (vennepar) har allerede dratt nedover, så de møter oss der.

Vi lander kl: 10.10 , så da er det rett til leiligheten, slenge av seg klærne i full fart, og på med BIKINIEN.. Åå, den er virkelig etterlengta den der bikinien. I hele sommer har jeg bare jobbet, har hatt 2 fridager siden midten av mai, så denne ferien skal gjøre godt for kropp og sjel – uten tvil.

Jeg har så sommerfugler i magen at jeg klarer nesten ikke sitte stille å skrive dette blogginnlegget. Jeg vurdere å døgne, da jeg skal møte opp på flyplassen 04.00. Tviler på at den her kroppen får sovet noe som helst i natt. Så time will show!

Skal prøve å få blogget litt der nede om jeg får tid, satser på å ha med meg PC, også har vi jo internett tilgang der nede. Så da er det bare en ting å si: See you! Jeg drar på ferie! 🙂

Følg meg og min ferietur på instagram “idadir”

7 kommentarer
    1. hei! Så søte blogg du har. Jeg skal ha en spørsmålsrunde! Så det hadde vært fint om å få noen spørsmål?
      Jeg er super inspirert av bloggen din.

    2. Hei. lenge siden men jeg dukker opp igjen 😀 Ha en super ferie, nyt den og gi deg selv all den glede du måtte finne på din vei 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg