NY JOBB I BOKS !!

God kveld kjære lesere!

 Som jeg nevnte for dere tidligere så mister jeg jobben min på 7 eleven på flyplassen, og jeg hintet såvidt frem til at jeg hadde en annen jobb I vente. Jo, nå skal du høre. Jeg har vært så heldig å allerede skaffet meg en jobb, nemlig hos Posten her I Trondheim. Jeg er så utrolig lykkelig over at jeg slapp å gå arbeidsledig med tanke på bil og bolig lånet jeg sitter med alene. Så jeg starter der fra 1.september, I en “nattestilling” på brevsorterings avdelingen.

Jeg har aldri jobbet I Posten, men ser virkelig frem til ny jobb, nye muligheter og nye kolleager. Jeg trivdes så utrolig godt å jobbe natt fra min forrige jobb, så jeg ser bare positivt på å jobbe nattevakter for Posten fremover I tid. Jeg skal ærlig innrømme at det er bade spennende men også litt nerver knyttet opp til det å starte I ny jobb. Jeg har som sagt jobbet I mine jobber I over 5 år fast, og det å begynne “helt på nytt” å være “ny” er en ukjent følelse for meg.

MEN dette skal jeg klare, og ser bare positivt på tiden fremover. Nå kan ting bare gå en vei, nemlig oppover. Ikke at jeg har hatt så mange nedturer det siste halvåret, men jeg er sikker på at siste halvåret av 2015 vil bli fantastisk.

Synes du det er skremmende å begynne I ny jobb?

Følg meg gjerne på instagram “idadir”

1 kommentar
    1. 😄😄😄😄Gratulerer med ny jobb!!! Håper du trives superbra og tjener så mye du har behov for! 💖💖💖💖💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg