TAKK FOR MEG

God kveld kjære lesere

Jeg har som dere kanskje vet jobbet på 7eleven her på Trondheim lufthavn I snart 5 år nå. Jeg har hatt ulike stillingsprosenter, og jobbet bade dag, kveld og natt. De siste 6 mnd har jeg gått KUN nattvakter, noe som jeg trivdes veldig godt med. Da begynte jeg 00.00 og jobbet til 06.30, som regel 3 dager I uken. Det høres kanskje tungt ut, men det gikk faktisk overraskende bra. Timene på natt bare fløy avgårde, da det alltid var noe å gjøre, enten vaske, fylle opp eller ja, lage massevis av mat.

Men nå har det seg slik at 7eleven kutter ut med å ha åpent på natta, så derfor mister jeg denne stillingen min fra 1.september. Ja, det er veldig dumt, men det er ikke noe jeg kan gjøre noe med dessverre. Det var ikke nok lønnsomt å ha det åpent på natta, pga for lite passasjerer. Så på sett og vis forstår jeg det, og må bare respektere at jeg ikke får fortsette å jobbe der fremover.

Så hva skjer nå fremover? Joda, jeg ligger ikke på latsiden, og har flere flamer I ilden, så jeg bare avventer svar på noe nå I neste uke, så skal dere få høre fra meg. Jeg går ihvertfall mot en spennende tid, med nye utfordringer og forhåpentligvis en ny jobb…snart!

Jeg vil fremdeles være litt på Trondheim lufthavn Værnes, da jeg fremdeles går min 50% stilling hos Avinor Servicesenter. Så flyplassen blir ikke kvitt meg så lett 😉

Følg meg gjerne på instagram “idadir”


4 kommentarer
    1. Deilig med en ” ny ” start om man kan kalle det det. Eller forandring fryder stemmer vel kanskje mer. Du skal vite det Ida, at du har inspirert meg utrolig mye og jeg er innom bloggen din flere ganger daglig! Så nå skal det bli utrolig koselig å følge din vei mot en ny jobb 🙂 Masse lykke til og ha en super fin kveld videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg