PANGSTART PÅ UKA

God kveld kjære lesere!

Puuuh, er det lov å si at man er sliten allerede på starten av en ny uke? Jeg sitter plantet i sofaen etter å ha vært på farten siden 12.00 i dag. Jeg og ei venninne dro på City Syd idag og stor handlet. Det er nemlig mye å spare på å kjøpe inn tilbudsvarer, og idag ble det 1,8kg kyllingfilet til 160 kroner, skyr til 10 kr pr.stk, 20 egg til 40kr. Etter Coop Obs besøket dro vi innom “Bamboo”, som er en utenlands shappa som selger utenlandske matvarer. Her har jeg funnet min favoritt sweet chili saus UTEN sukker til 46kr (500ml) . Denne er himmelsk til kylling, og gjør et hvert måltid perfekt! I tillegg til sukkerfri sweet chili saus, så kjøpte jeg inn 3kg ris for KUN 109kr! Billig sa du? Oh yes!

Etter dagens store innkjøp dro jeg og ei venninne på trening for å gjennomføre ei treningsøkt. Idag var det rumpe som stod på planen, og det føltes godt å bli presset litt av ei venninne. Man yter som regel litt ekstra når man trener med ei venninne. Etter styrkeøkta dro jeg på min første pulsspinn økt denne uka. Og vet du? Idag var det grusomt TUNGT. Jeg skal ikke syte, men jeg hadde faktisk melkesyre under hele økta. DET var nedtur, fordi det gjorde alt så mye tyngre. Men jeg gjennomførte økta, og lå på en puls på 87 i de tyngste dragene (skulle kommet meg opp i 93, men syren ødela mye). Litt skuffa over at pulsen ikke kom seg så høyt som jeg trodde den skulle gjøre, men jeg gjorde mitt aller beste, og var alikevel svett som en svamp når jeg gikk ut døren!

SÅ var det å komme seg hjem for å begynne å forbrede seg til 3 dager overnatting på flyplasen/hos mamma. Pga mine “rare” jobbtider, og 2 ekstra vakter som medfører at jeg må gå litt dobell nå i 3 dager, så er det viktig med god planlegging av mat. Jeg er som sagt på diett, og er avhengig av kjøkken for å lage mine lunsjer/middager, så derfor måtte jeg lage mat for 3 dager frem i tid. Ikke ofte jeg har laget så store porsjoner, så dette tok virkelig tid og energi. MEN jeg klarte det, og maten er pakket og klar til og med torsdag ettermiddag. Jeg må få klappe meg litt på skuldra, fordi jeg synes jeg klarer denne dietten ganske så bra. Det er såååå gøy!

Hvordan er din start på denne uken?

Følg meg gjerne på instagram “idadir”

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg