I CAN DO THIS

God kveld kjære lesere!

Hvem har sagt at ting ikke er mulig å gjennomføre? Om man virkerlig innstiller seg 100% på at noe skal gjennomføres, så klarer du det – det er jeg helt sikker på. Det gjelder bare å sette seg klare nok mål, og være sterk nok hver dag til å fullføre det du har bestemt deg for.

Jeg for min del har overgått mine forventninger når det gjelder dietten jeg følger og har fulgt nå i snart 2 uker. Dietten min er satt opp av min tidligere coach Gunnar Strand Jacbosen, som jobber i ett online coaching firma kalt “Strongbody”. Du kan lese mer om de her og på deres facebookside her.

Men tilbake til meg og dietten.. Jeg har som sagt fulgt denne i 2 uker nå, og jeg må få lov til å skryte litt av meg selv, og si at jeg gjør en knakende god jobb med å følge diettplanen min. Jeg skal ærlig innrømme at jeg var veldig skeptisk til å følge en så “streng og kontrollerende” diettplan, rett og slett fordi jeg liker å spise når jeg selv er sulten. Hvem gjør ikke?

Når det skal sies, så er jeg så utrolig fornøyd med diettplanen jeg har fått satt opp. Dere aner ikke! Det føles rett og slett ikke ut som en streng diettplan, mer som et vanlig kosthold, for min del. Ja, det er ting jeg må droppe å spise, ja det er mye veing av mat, men vet dere hva? Det går så knakende bra, at jeg nesten tror at jeg jukser fordi jeg spiser så mye god mat. Men nei, jeg har sjekket diettplanen min flere ganger og dobbelt sjekket at jeg faktisk KAN spise det jeg spiser per dags dato.

Hvem kan klage når man får spise proteinvafler til kveldsmat?! Eller proteinfluff med sjokoladesmak etter trening? Ja, you name it. Det er så utrolig mye godt som jeg kan spise på denne dietten, og for ikke å snakke om hvor mange alternativer jeg har å velge mellom. Jeg blir aldri lei, og kan variere fra dag til dag, alt etter hva jeg selv har lyst på. Alt fra knekkebrød, havregrøt, speltlomper, ja you name it..

Dietten min består av både frokost, lunsj, “snacks” (gjerne frukt), etter treningsmåltid, middag og kveldsmat. Så som dere ser så er det jo mange måltider iløpet av en dag. Dette beviser bare at det å gå på diett absolutt ikke trenger å være så vanskelig og strengt som mange tror. Ja, du tror sikkert jeg bare skriver dette for å skrive, men det er 100% fakta. Det er mye mat, GOD mat, variert mat, og ja.. Du blir vant til alt av veing og planlegging.

Planen var egentlig å “bare” gå på denne dietten i 4 uker, for å ta av litt ekstra rett før sydenferien min nå i august, men vet dere hva? Den fungerer så bra for meg, at jeg vurdere å følge den når jeg kommer tilbake fra syden igjen. Hvorfor ikke følge en plan som allerede har gitt meg resultater? Jeg kan etter 2 uker se stor forskjell, spesielt på magen min. Det er som jeg tidligere har sagt, “abs is made in the kitchen”. Uten tvil !

Jeg kan ikke få sagt hvor takknemlig jeg er for at jeg bestemte meg for å innvestere i en kostholdsplan/diettplan fra Strongbody. Om du vil lese mer om kosthold, trening og deres online coaching program, så besøk hjemmesiden deres her.

Følg min coach på instagram “coachgunnar” for bilder og motivasjon
Følg meg på instagram “idadir”


Til og med mine venninner elsker “fluffen med sjokoladesmak”, som jeg spiser på DIETT 🙂

6 kommentarer
    1. helga: Hei 🙂 Dessverre så kan jeg ikke pusblisere diettplanen min, da dette er noe som koster penger. Er du interresert I en diettplan/kostholdsplan så anbefaler jeg deg å ta kontakt med strongbody på de linkene jeg oppga I blogg innlegget. KAN garantere deg resultater 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg