TATTOO INSPIRED

God kveld kjære lesere!

Jeg er 25 år, og ingen tatoveringer..ennå! Jeg har egentlig aldri vært så begeistret for å tatovere meg, men nå når jeg reiser til Spania skal jeg faktisk ta min føste tatovering! Jeg har ikke lyst på noe stor tatovering, så derfor har jeg bestemt meg for å starte med 2 små tatoveringer på fingrene.

Noen kan kanskje tenke at dette er to upraktiske plasser å ha en tatovering, men jeg synes det er fint og det gjør meg ingenting at andre ser de på fingrene mine. Dessuten så er det jo bare å skjule diamanten med en ring f.eks. Om det blir så jeg angrer I ettertid er det jo “bare” å ta laserbehandling så forsvinner de.

Men nå skal jeg ikke snake om at jeg skal fjerne de, først må jeg jo få tatt de. Eneste ulempen med å begynne å tatovere seg, er at jeg er litt redd for at jeg vil gå “amok” slik som mange andre gjør, og tattovere meg mer og mer. At jeg ikke klarer å stoppe. DET må jeg sørge for ikke skjer, fordi jeg vil ikke tatovere hele kroppen min. Synes disse to tatoveringene er dødskule, så jeg gleder meg virkelig til å få fylt opp fingrene med disse.

Selve smarten tenker jeg ikke særlig på, fordi jeg har gjort ting som er mye verre. Så smerten skal nok gå helt fint. Kan heller ikke tenke meg at dette er så vond plass å tatovere seg på? Noen med efaringer??

Hva synes du om tatoveringene jeg skal ta?

Følg meg gjerne på instagram “idadir”

11 kommentarer
    1. Søte tattoveringer. Men jeg skal love deg at du kommer ikke til å ta flere tattoveringer etter du har tatt disse. På siden av fingrene er verste plassen å ta tattovering. Jeg har selv 12 tattoveringer, flere skal det bli. Men virkelig, fingrene var den verste plassen å ta!

    2. Jepp, fingrene er den verste plassen! jeg har 9 tattoveringer, og det var helt grusomt vondt å få tattovering. Men den verste plassen er fingrene, du kommer til og gråte mye.. 🙁 Men det er dødtsfint uansett!! 🙂

    3. Jeg har en på overarmen som jeg så vidt kjente, den jeg har på skulderen svei litt mer 🙂
      Lykke til med tatoveringen du skal ta :-)!

    4. Jeg tok på innsiden på fingen for 3 uker siden, jeg har infinitivsmerket da 🙂 de går halvveis vekk etter 4 år og da må du fulle på 🙂 det er kjempe pent, men jeg syns det gjorde en del vondt. Pingla meg 😀 du passer det knall bra skal du se 🙂

    5. Jeg synes ikke du skal la deg skremme av de som sier fingrene er den vondeste plassen! Smerte er helt individuelt, så selv om noen synes det var helt jævlig å tattovere fingeren så er det ikke sikkert du kjenner det engang! Jeg har flere tattoveringer, deriblant en på fingeren, og den var den jeg kjente minst! Det var bare som om jeg skulle sittet og skrapet litt med neglen på huden liksom! Tror det kommer til å gå veldig bra! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg