DIETTPLAN BY STRONGBODY

God kveld kjære lesere!

 Som jeg skrev i et tidligere blogginnlegg så er det i underkant av 1 mnd igjen til avreise, og derfor har jeg bestemt meg for å være litt ekstra “streng” med meg selv. Jeg har som sagt IKKE fulgt noe diettplan eller kostholdsplan på snart 1 år, men nå føler jeg at det er på tide å følge en diettplan slik at jeg får skjerpet formen ennå mer før bikinien skal på. Jada, nå høres jeg kanskje “Nazi” ut, men vet du hva? Jeg er faktisk ikke Nazi.

Planen er satt opp av min tidligere coach Gunnar Strand Jacbosen, som driver firma “strongbody” her i Trondheim. Gunnar og teamet hans gjør en fantastisk job med tusenvis av kvinner der ute som ønsker å gå ned i vekt. Om du ønsker mer informasjon, se bilder, lese omtaler og priser så besøk siden deres her. Du kan også se bilder/priser på deres facebook side her

Diettplanen jeg følger nå består av MYE mat, faktisk 5 måltider som metter bra. Eneste forskjellen er at jeg veier maten til hvert måltid, og har oversikt over antall kalorier, fett, karbohydrater og protein per måltid. For meg er ikke dette noe stress egentlig, da jeg er nokså vant med å spise sunt og følge en slags “plan”.

Målet er å ta av noen få kg, som har lagt seg nederst på magen og på sidene av magen (som alle sliter med), og det har jeg troa på at det vil gjøre når jeg følger denne kostholdsplanen jeg skal følge i 4 uker fremover. Jeg har sagt det før og sier det igjen: 80% av oppnåelsen av en flott kropp bygges på kjøkkenet.. “Abs is made in the kitchen” er et ordtak som jeg holder fast ved.

Det hjelper ikke å trene 7 dager I uken om man ikke tenker på kostholdet. Så derfor er det så utrolig viktig å tenke på hva man får I seg både I form av fett, proteiner og karbohydrater. Jeg sier ikke at man KUN kan spise sunt, og ikke trene. Men at alt har en sammenheng, og at det er viktig å ikke glemme kostholdet.

Så ja, nå blir det fult fokus på mat I 4 uker fremover, så blir det spennende å se hvor mye jeg klarer å stramme inn på disse 4 ukene.

Har du noen gang fulgt en diettplan?

Følg meg gjerne på instagram “idadir”
Følg gjerne Gunnar sin coaching på instagram “coachgunnar”

 

2 kommentarer
    1. hei. du burde gå på G-Sport å kjøpe deg Select-knebeskyttere. da unngår du skader og holder samtidig knærne varme. du burde begynne å spille håndball på fritiden. du hadde blitt veldig god i håndball.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg