THE ONE AND ONLY

God kveld kjære lesere!

Den siste tiden så har bloggen min kanskje vært litt upersonlig, med mye “dill og dall” og jeg har kanskje glemt å skrive om følelser og hverdagslige ting som jeg gjorde før. Så derfor må jeg ta tak I meg selv, og bli flinkere til å dele ting med dere lesere. Ikke kun mat, trening og “beauty”. Hverdagen min består mye av disse 3 elemtene , men også av familie og venner.

Som de fleste av dere kanskje vet så har jeg en lillesøster som er året mindre enn meg (24år). Hun og jeg er på mange måter like, men også veldig ulike. Vi har vokst opp sammen, og har mange av de samme verdiene her I livet, slik som jobb, familie, karriere, skolegang og slikt .Vi begge er veldig opptatt av å ha livet på “stell”, om dere forstår meg rett. Den store forskjellen er vell at Linn er 100 ganger mer ryddig enn meg. Jeg eier ikke ryddesans, så hver gang Linn kommer på besøk hos meg så har jeg 1 dagers rydde marathon hjemme. ENNÅ da er det ikke godkjent fra hennes side. Så der har jeg en del å lære av min lillesøster.

Linn jobber som sykepleier på St.Olav sykehus her I Trondheim, og bor sammen med sin samboer på Stjørdal. På fritiden trener hun mye, og hun stilte I sin første fitnesskonkurransen våren 2014. Da var jeg med henne nedover til Sandefjord og heiet henne frem til en 4.plass I “bikinifitness”. Linn skal ha mye av æren for at jeg begynte å trene såpass mye da jeg også hadde planer om å stille I “bikinifitness” konkurransen.

Var det virkelig noen som ville jeg skulle satse på denne konkurransen så var det min lillesøster. Hun ønsket at vi begge stod på scenen sammen som søstre. Dessverre så ble det ikke slik, da det var for mange hindrer for min del, og nå har lillesøster lagt bikinifitness drømmen på is.

Uansett, Linn: Du er en utrolig stor motivasjon for meg, på mange områder. Og på toppen av alt dette er du fylt med masse omsorg, og  tar bestandig vare på meg. I alle ulike situasjoner jeg har vært oppe I, så har jeg bestandig følt jeg har kunne pratet med deg om alt og ingenting. AKKURAT slik som en ekte søster skal være! Jeg har gjort dumme valg her I livet, men du har uansett vært der for meg og “støttet” meg I valgene jeg har tatt. Nå I etterkant ser jeg at jeg kanskje skulle hørt mer på deg og dine råd, men den tabben gjør jeg ikke igjen. Så tusen takk, for at du på godt og vondt tar vare på meg, så best du kan!

Ubeskrivelig glad I deg lillesøster!
-SMASK

Følg meg på instagram “idadir”
Følg søsteren min på instagram “linntiller”

2 kommentarer
    1. Åååh! Så utrolig koselig å lese Ida! Rørt<3 Alltid her for deg vet du:-) Veldig glad i deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg