“SHADOWTANS” REDDER SOMMEREN

God kveld kjære lesere!

Vi er snart I slutten av juni, og sommeren så langt har vært ganske så forferdelig. (Idag er det FAKTISK strålende sol I Trondheim da!!) Det har kun vært noen få soldager her I Trondheim, noe som er veldig leit. Jeg hadde virkelig sett frem til en knall sommer med fint vær, og MYE sol. Det er ingen hemmelighet at jeg elsker å slikke sol I parken når solen først titter frem, men det er vanskelig når sola ikke titter frem så ofte her I byen.

DERFOR er jeg så glad for at jeg har selvbruningen fra “Shadowtans”, som gir meg en gylden og fin farge ÅRET rundt, uavhengig av den dårlige sommeren vi har! Jeg har bade selvbruningen I form av mousse og spray, og trives med begge to.

Shadowtans sine selvbrunere er økologiske, og helt luktfri. Denne selvbruningen tørker også på 5-10 minutter, og du ser fargen med engang. Jeg har som sagt tidligere prøvd mange ulike selvbrunere, men shadowtans er uten tvil min favoritt. Farge på 1,2,3 er veldig viktig for meg!

En sommer med vinterblek hud er IKKE meg, så derfor er jeg sjeleglad for at jeg får opplevd å være brun selv om at sommeren ikke er på plass. Stor takk til “Shadowtans” som redder sommeren min!  Prisene på produktene er heller ikke så ille I forhold til mange andre selvbrunere du får kjøpt. Nå er det også tilbud på produktene, så løp og kjøp og få fargen du ønsket deg til sommeren du OGSÅ!

Sprayen får du her 269,- (tilbud)
Moussen får du her 329,- (tilbud)

Har du prøvd produkter fra Shadowtans?

Følg de gjerne på instagram “shadowtansnorge”
Besøk deres nettside her

FØR                                                                           ETTER

Sponset innlegg

3 kommentarer

Siste innlegg