DEN SISTE TIDEN

God kveld kjære lesere!

Tror du ikke at jeg har klart å pådratt meg en kraftig bihulebetennelse de siste 12 dagene? Oh yeah, jeg har vært så og si sengeliggende, sykmeldt fra begge jobbene mine og mer til. Senga har virkelig vært prioritert nr1 de siste 2 ukene. Jeg klarer ikke holde styr på hvor mange ganger jeg har vært til legen for både det ene og det andre. Penicilin kur, hostesaft med morfin i, 2 forskjellige nesesprayer, øyedråper, halspastiller, u name it. Tok alt! 

Heldigvis ser det ut som at formen begynner å komme seg, “bare” etter 12 dager. Og det føles fantastisk å begynne å føle seg i form igjen. Jeg har lovt meg selv at jeg skal takke meg selv hver kveld nå som jeg er 100% frisk, fordi vet du? Jeg tror vi mennesker tar for gitt at vi er friske, noe man faktisk ikke skal ta forgitt. Jeg ser bare hvor ødelagt jeg har vært den siste tiden med både betennelse i ilesokralleddet, og nå bihulebetennelse. Blir jeg aldri frisk? 

Jeg har såvidt begynt å trene litt igjen, og det føles fantastisk, og nå skal jeg begynne på jobb igjen i morgen. Noe jeg også gleder meg til. Faste rutiner er noe jeg egentlig er avhengig av, så det å være sengeliggende er IKKE meg.

Har du hatt bihulebetennelse før?

Følg meg gjerne på instagram “idadir”

4 kommentarer
    1. Jeg har faktisk hatt bihulebetennelse siden november. I perioder var det så vondt at det føltes som om noen hadde slått meg i ansiktet. Og på toppen av alt så har jeg tinnitus (konstant piping i ørene) fra før av som ble myyyyye høyere når jeg ble tett. Trodde jeg kom til å bli gal en periode! Men begynte på fenu max som har hjulpet mye, er fortsatt tett, men i hvert fall ikke like mye 🙂

    2. Iselin Renée: Huff, det hørtes forferdelig tungt ut!! :/ Stakkars! Jeg har hørt at det er flere som sliter med bihulebetennelse i lang tid. Forferdelig. Får håpe du en dag blir frisk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg