SOMMEREN 2015

 God kveld kjære lesere!

Vi er allerede godt inne I juni, og sommeren nærmere seg med stormskritt. Når sant skal sies så er ikke trønderværet noe å skryte av, og derfor er gleden ennå større når jeg vet at jeg setter kursen mot Spania I midten av august. Vi er 4 jenter og 4 gutter som sammen setter kursen ned mot Torrevieja der en av mine nærmeste venninne har feriehus. Dette tror jeg må være den billigste ferine jeg noensinne har vært på, da jeg kom over en god pris på flybillett tur/retur på 1200kr, og jeg bor gratis der nede. Luksus sa du?

Jeg kan ikke få sagt nok hvor mye jeg gleder meg til denne turen, da jeg er 100% sikker på at dette blir en kanon tur, med både godt selskap, trening, god mat og ja sol & varme. Jeg har ikke vært på “jentetur” til syden siden 2008, så dette ser jeg virkelig frem til.

Jannicke, en av mine nærmeste venninner har lovt meg at vi skal få trent så mye som mulig der nede, da det finnes et treningssenter ikke langt unna huset vi skal bo I. Jeg har aldri fått trent noe særlig på ferieturer før, så dette blir nytt og spennende.

Nå teller jeg bare dager til avreise, og gleder meg til solfylte dager I Spania med grilling, god stemming, litt godt I glasset og rett og slett en fin ferie med herlige folk.

Har du vært I Torrevieja før?

Følg meg gjerne på instagram “idadir”

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg