2 DAGERS

God kveld kjære lesere!

Som jeg nevnte for dere I et tidligere innlegg så var de 4 mnd siden sist jeg drakk, og jeg visste ikke helt når neste bytur ville finne sted. Det skulle vise seg å ikke ta så altfor lang tid før jeg var ute på byen igjen gitt. Helga etter ble det ennå en 2 dagers med mye drikke, kos og ja , god stemming. Her I Trondheim bruker jeg som regel alltid å ende opp på ulike utesteder midt I byen, men denne helga tok jeg turen innom “Søstrene Karlsen” som ligger rett ved solsiden.

Jeg må si jeg ble positivt overrasket over hvor koselig det var på “Søstrene Karlsen”. God stemming, trivelig folk og mye nye bekjentskap. Noe som alltid er like koselig! Planen var egentlig bare å ta seg noen glass vin og en bedre middag med en kompis på fredag, men det tok en endring, og det ble en sikkelig heftig kveld med litt for mye drikke. Lørdagen var egentlig den “store” dagen for drikking, da jeg og noen venninner hadde planer om å drikke hjemme hos meg. Turen gikk videre til Søstrene Karlsen, så the mint/studio 6, for så å avslutte med et heftig nach hos meg til 07.30 dagen etterpå.

Du kan tro jeg var nokså sliten på søndagen da jeg våknet. MEN det var absolutt verd det med så godt selskap bade fredag og lørdag.

Følg meg gjerne på instagram “idadir” 

 

2 kommentarer
    1. Hei! Nå har jeg tittet litt rundt på bloggen din, og den er utrolig bra<3 kommer helt klart til og følge deg videre, så hadde blidt superglad for kommentar tilbake. Gjerne legg meg til som venn slik at jeg kan legge til deg, da blir det letter og følge deg videre!:) lykke til videre med bloggingen<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg