SVAR PÅ MR UNDERSØKELSE

God kveld kjære lesere!

Som jeg lovte dere tidligere så skulle jeg oppdatere dere på svar fra MR undersøkelsen jeg var å tok for flere uker siden. Fra jeg tok undersøkelsen til jeg fikk svaret tok meg bare 4 dager, og resultatet var overraskende “bra”. Jeg hadde ingen prolapse I ryggen som jeg var redd det skulle være, men derimot hadde jeg en betennelse I ileosakralleddet. Dette er ett av de tre bekkenledd og er en foroldsvis vanlig smertekilde I forbindelse med korsryggsmerter.

Nå som jeg har fått svaret på HVA problemet er, så er det lettere å jobbe med dette I samarbeid med “Klinikk for Alle”. Jeg kan ikke få sagt det nok hvor takknemlig jeg er for at jeg får den hjelpen og oppfølgningen jeg får hos “Klinikk for Alle”. Så nå skal jeg på behandling der 2 dager I uken fremover slik at vi får jobbet med problemet og ikke minst holde det vedlike slik at jeg unngår å oppleve dette igjen.

 Hva går behandlingen ut på? 

Primært har vi fokusert på at jeg skal holde meg i bevegelse i begynnelsen. Det verste jeg kan gjøre er å bli sittende eller liggende for lenge av gangen. Håvard har jobbet både med muskulaturen rundt, samt at han har foretatt manipulasjon av omkringliggende ledd. I tillegg har vi brukt kinesiotape som er en måte å stabilisere området på. Dette blir litt som å tape en ankel som man har tråkket over. Så nå ser jeg bare frem til å bli bedre,og få tilbake mitt gamle liv der jeg ikke var plaget med smerter.

Har du opplevd betennelse i ilesokralleddet før?

For mer informasjon:

Instagram #klinikkforalle
Facebook her
Hjemmeside her   


 

Sponset innlegg

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg