KALIBER GYM

God kveld kjære lesere!

Som noen kanskje husker så var jeg stolt medlem av “Kaliber gym” her i Trondheim for en tid tilbake? Om jeg tenker meg om, så er det vell litt over 1 år siden jeg var fast medlem der. Og vet du hva? Jeg har savnet det noe helt sinnsykt! Grunnen til at jeg ikke fortsatte på Kaliber er mange, men NÅ er det ingenting som stopper meg i at jeg skal trene der, og blir å fortsette å trene der fremover!! 

Hva er så bra med Kaliber tenker du kanskje? Og skal jeg være ærlig? Jeg klarer ikke helt å sette ord på det, fordi det må bare oppleves. Men jeg skal gjøre et lite forsøk på å forklare. Fra første dagen jeg satte føttene mine inne på Kaliber så har jeg bestandig blitt tatt godt hånd om, selv om jeg ikke kjenner så mange der oppe ennå, så har jeg bestandig følt meg velkommen. Selv om du ikke kjenner de, så “kjenner” du de alikevel, om du forstår meg? 

Alle hjelper alle, og ser man noen som sliter eller gjør en øvelse feil så blir man rettet på og får hjelp. Wow, er ikke det en flott egenskap å dra med seg på trening?! Jeg husker utrolig godt en gang jeg ble rettet på av ei fantastisk dame som trener der oppe, og jeg tenkte etterpå “wow, dette gymmet er virkelig noe for seg selv“. Ikke alle tar seg tid til å bruke på andre, men på Kaliber gjør de det, uten tvil. 

Nå skal det sies at det tar meg litt ekstra tid å dra helt opp til Kaliber som ligger ca 15 minutter (uten rush) med bil fra meg. Så ja, det er litt omvei, MEN vet du? Det er faktisk verd det. Stemningen, utstyret og atmosfæren der! 

 Jeg er så heldig å ha fått trent en del med min tidligere coach Gunnar Strand Jacobsen, som er eier av Kaliber gym. Vi har blant annet satt opp ett detaljert treningsprogram på 6 dager i uken, som vi sammen trener. Kjempe morsomt å bli utfordret av sjefen selv, og vi pusher hverandre til nye grenser og sammen skal vi oppnå sommerkroppen 2015! *intern humor* 

Jeg har tidligere trent mye alene, og ikke alltid pushet meg selv hardt nok, men med Gunnar på laget så er det ingen problem å virkelig få pushet seg. Han gir seg ikke før han ser jeg virkelig ikke klarer den siste repitisjonen. Noe jeg digger!

Gunnar driver også med online coaching – STRONGBODY. Her får du skreddersydd treningsprogram og matplan med fire ukers oppfølgning via epost, der du ukentlig rapporterer dine resultater og har fri tilgang til å spørre om alt du lurer på. Prisen på et slikt oppsett er 4500, og er ABOSLUTT verd det. 
Han har coachet hundrevis av mosjonister og eliteutøvere innen fitness og andre idretter i over 10 år. 

Interresert i gå ned i vekt?
Besøk hans facebook side her
Besøk strongbody sin nettside her
Instagram #coachgunnar 

Er du interresert i å vite mer om Kaliber?
Besøk nettisden deres her
 Instagram #kalibergym

Har du trent på Kaliber gym før?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg