KLINIKK FOR ALLE

God kveld kjære lesere

For dere som har fulgt med bloggen min den siste tiden så har dere kanskje fått med dere at jeg slet med ryggen tidligere i år. Nå har det seg slik at den gradvis har kommet tilbake. Skal jeg være helt ærlig? Det føles helt jævlig! Jeg våknet opp natt etter 17.mai og PANG så var ryggen/halebeinet helt betent, og jeg var lam fra halebeinet og nedover høyre foten. DEN følelsen av å føle seg lam var helt forferdelig, og jeg liker ikke tanken på at dette kan og vil mest sannsynlig skje igjen.

Mange turer frem/tilbake på legevakta, uten noe nytte. Fikk beskjed om å ta MR av området, men der var det ventetid på 10 uker, så neitakk. Heldigvis har jeg verdens snilleste mamma som betalte 3500 kr for å ta MR undersøkelse på DAGEN på “unilab” her i Trondheim. Vi begge ønsket egentlig å vite hvorfor jeg opplever dette fortest mulig, så derfor fikk vi betalt for en privat undersøkelse for å få svaret fort. Så nå venter jeg svaret denne uken, og jeg både gruver/gleder meg til å få vite hva som feiler meg. Jeg skal oppdatere dere når jeg får svaret fra legen.

Så hva skjer fremover? JO, jeg skal begynne å gå hos Klinikk For Alle som holdermtil på Mindes Hus på Stjørdal (30 min unna Trondheim). Klinikk For Alle er Norges største kjede for behandling av muskel- og leddplager. Her får jeg god hjelp og oppfølgning av Håvard som jobber som kiropraktor.Klinikk For Alle tilbyr deg time på dagen, noe som er ypperlig for slike som oss som opplever smerter der og da! 

Vi skal sammen jobbe med ulike øvelser og behandlinger som gjør at vi holder dette i sjakk. Jeg er så takknemlig for at jeg får såpass god hjelp av så dyktige mennesker, og at jeg blir tatt på alvor. Det er lett å tenke at “jaja, det går over av seg selv”, men NEI, det gjør det ikke. Det kan gå over for en liten periode, men så VIL det komme tilbake. DERFOR jobber jeg og Håvard kontinuerlig med dette i tiden fremover. 

For mer informasjon:
Instagram #klinikkforalle
Facebook her
Hjemmeside her  


Sponset innlegg

1 kommentar
    1. Når jeg skulle ta MR, og det var flere ker ventetid, dro jeg dit å sa at jeg SKULLE ha ahasterønken, siden det hondret meg i arbeid! :)Men gost du fikk tatt den før uansett!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg